Glad lørdag fra (hjem kjære hjem) Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Helt fint med noen dager hjemme før det skal reises litt igjen til uken. I dag skal vi se Ken på kino - selv om de fleste andre i salen nok ser på dama. Ha en best lørdag:-)

Re: Glad lørdag fra (hjem kjære hjem) Ris

God morgen fra Hvalstad. Dagens to-do liste sier pakking, rydding og vasking, før vi i kveld kjører til OSL og sjekker inn på det Radissonet uten farge. Ha en fin dag

Goood morgen fra bergen. Scandic byparken ligger 100-150meter fra Torgalmeningen og er første hotell man kommer til om man går fra Grieg hallen mot "sentrum" Rommet er lite, enkelt, men i topp stand og er et av de billigste hotellene i Bergen. Jeg ble derfor veldig overrasket over standarden på frokosten, da jeg var ned for å spise i sted. Den var helt topp. Terningkast 7. Virkelig en frokost som passer til mye dyrere hotell. Den var vist kåret til fylkets beste hotellfrokost i 2019. Det var enkelte kled i sort til frokosten. Det er visst en balck-metal festival denne helgen. Med Dimuborgir (eller noe sånt) og en del andre band som spiller. Snart kjører vi avsted sørover nesten til Haugesund, før vi snur og kjører nordover og innover i landet, vi Odda og ender opp i Hardanger. Ha en opplevelsesrik lørdag dere også.

God morgen fra Fornebu som straks byttes ut med spintantur til Sverige. Liseberg med familie venter. Får se om Stordalen klarer trylle frem et rom på Avalon etter bestilling fra sjefen her eller om hun må ta til takke med Post.

God morgen fra Oslo. Her har man tatt en frokost i halvveis knausen stil, vel det ble iallefall to speilegg og spekeskinke på skivene i dag. Skal på en bursdagsfest i kveld, men får vel legge inn en treningsøkt og litt handling før den tid.

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Helt fint med noen dager hjemme før det skal reises litt igjen til uken. I dag skal vi se Ken på kino - selv om de fleste andre i salen nok ser på dama. Ha en best lørdag:-)

Ha ha.. Nydelig kommentar EB. jeg må advare deg - Ryan er ikke så snasen i denne som i La La Land, så få i deg noen druer først.

Gjeeeesp fra Knausen.

Hefner-kåpen er på og prosessen med frokosten startes nå. D har bestilt ferspresset mimosa, nykvernet kaffe og franske svisker på spellern så da er vel det klart om snaue tre kvarter.

Ser ut som jeg har lurt familien til å spasere ned til sentrum for lunch. (Lokkemiddelet er shopping på Steen & Strøm)

God morgen fra Norby på Svinesund. Litt handling før Color Hybrid tar oss over til Sandefjord. Nesten tomt på senteret nå på formiddagen. Deilig å slippe millioner av folk.

Ha ha.. Nydelig kommentar EB. jeg må advare deg - Ryan er ikke så snasen i denne som i La La Land, så få i deg noen druer først.

Gjeeeesp fra Knausen.

Hefner-kåpen er på og prosessen med frokosten startes nå. D har bestilt ferspresset mimosa, nykvernet kaffe og franske svisker på spellern så da er vel det klart om snaue tre kvarter.

Ser ut som jeg har lurt familien til å spasere ned til sentrum for lunch. (Lokkemiddelet er shopping på Steen & Strøm)

Servert og godkjent av D.

IMG_6717.jpeg

G’morgen .. Kaffe på terassen etter at valpen har fått turen sin. Og hun vokser og vokser ….

40c82ca16d7451ed213d739b7a019fc4.jpg

G’morgen .. Kaffe på terassen etter at valpen har fått turen sin. Og hun vokser og vokser ….

Vokser fort den nye bråkebøtta di. :)

God dag fra Lillestrøm. Har vært ute og sanket litt til lørdagskos. Når man er helsosam hele uken er det desto best med biff, vin og smågodt på lørdag.

Ha en ekstra best en

40c82ca16d7451ed213d739b7a019fc4.jpg

God kveld fra Haugesund, med en særdeles lykkelig valp her også 😀

Attachments

• IMG_2371.jpg
    IMG_2371.jpg
    78.9 KB · Views: 124
Back