Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er godt når solen skinner, det er fredag, det er pinse og det er starten på 3 ukers ferie... JIPPI!!! Ha en bedre fredag og enda bedre langhelg...:spin:

God fredag! På plass i nytt kontor - med fjordgløtt - i "Diamanten" Dagen begynte ikke godt med en samtale med Linjegods - som må ha lært kundeservice hos Stalin! Den nye PC'n har ankommet fra Dell til Alabruterminalen, men i stedet for å sende den hjem (til den adressen de hadde på fakturaen) fikk jeg i går et brev med anmodning om å ringe dem (08-16) for å avtale levering. Så jeg ringte da - tre minutter over 08, og fikk beskjed om at det var FOR SENT å få levert i dag, men jeg kunne få den på ONSDAG!! "Du skulle ha ringt i går" Jasså!! Jeg jobber nemlig, slik at jeg IKKE kommer hjem i postkassen min før deres callsener stenger! MY GOD!! Heia UPS!!!

Riktig god morgen fra Tromsø

Her er det grått i dag . og temp på rundt 6-7 grader. Smekkfullefly i dag og masse folk. Det er langhelg.... :spin:

I morra går turen til Trondheim, 32-årslag og full fræs. Jeg sier bare :cheers:

Ha en flott dag :devot:

Noen har en bedre morgen enn andre :hi2 . I dag starter Euro LoCo og i går var det Ju-52...

Ellers kan dere lese om og se bilder av Ju-52 i dagens Aftenposten. Det er i hvertfall fire kjente i det bildet.:wow:

God morgon!

Då var flygbiljetter till Le Bourget bestaellda Reser upp med AF 6203 till Orly den 18:e Njuter av maessan fraan 11-18 foer att sedan flyga ner igen med AF6230. Air France kom ut 50 EUR billigare aen easyJet

Skall ner senare idag och haemta ut entrepassen.

Annars saa studeras det foer fullt infoer examen som boerjar i morgon..

Jeg opplevde det samme når jeg ventet pakke som Linjegods skulle levere!
Istedetfor å komme på døren med pakken som jeg hadde forventet brukte de to dager på å ringe meg for å avtale levering først. Synes dette virket som en veldig tungvint måte å gjøre det på, men de baserer seg vel mest på levering til bedrifter og slikt (ihvertfall her i byen), men da benyttes forhåpentligvis ikke slik praksis.

Ellers er det vil jeg gjerne bruke det faktum at det er fredag den 13. til å skylde på hvor dårlig det gikk på tentamenen jeg hadde idag!

Men bortsett fra det er det strålende sol ute, og jeg har fri helt til torsdag!

CK,

Jeg LER av din beskrivelse av problem med Linjegods: HAHA. Min DELL-PC sto hos UPS i 10 (ti - ten - dix - tio) dager, og jeg måtte kjøre dit å hente den selv!!! Har DELL betalt tilbake pengene de skylder meg for den turen? Nei da. Langt ifra sikker at det blir en Dell neste gang. Men PCn er jo fin den.

Værmeldingen for Frankfurt sier 20C imorgen, så selv de frossne dommerkollegaene (ikke nordmenn) mine kan nok gå med på å bruke korte ærmer til kampen. Blir nok en fin langhelg dette!

Her i Seattle startet dagen klokken 02:00 ... og naa klokken 11 sitter jeg paa fergen hjem, tom i magen men med halvfullt minnekort. Blir freddasbilder idag ogsaa! Kan bl.a love baade pingviner og kenguru.

Men foerst skal det nok bli baade lunch og 'middagslur' ....

Back