• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag... Om noen timer går toget mitt/vårt til Gøteborg. En kveld på byen med venner venter i ettermiddag/kveld. Ha en bedre fredag og enda bedre start på helgen!!

Replying to Topic 'Glad fredag morgen...'

TOG til Göteborg??? Det går da fire grønne fly om dagen!!!

Sommersesongen ble åpnet på verandaen i heimen i går, med en kald Carlsberg og den siste "Sherman's Lagoon"-boken mens solen gikk ned over Vardåsen! Herlig! I dag tror jeg nesten vi må ta frem gassgrillen!

God morgen fra Alta. Nok en strålende dag her i nord. Har vært fint vær lenge nå. Virkelig deilig. Får håpe vi ikke bruker opp hele sommeren på forskudd.

God morgen fra Lilleaker. Her skinner solen og det går mot helg :cheers:

Igår hjem fra jobb var forresten første gang i år at klimaanlegget i bilen måtte bruke "boost" funkskjonen ved oppstart:up:

God morn!

17 grader og sol, og turen går til Gardermoen... vollen, ser dog ut som de lander på 01 noe som ikke er helt gull.. :sarc

CAVOK CAVOK CAVOK

Køen gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen tar vel lenger tid enn toget til Gøteborg...

Ifølge nettavisen er den kun kort venting der idag!

Uansett så det eneste toget men tar er Flytoget:naughty:

NSB benytter jo faktisk mer moderne matriell på Gøteborg enn det FlyToget kjører med...:up:

God morgen alle sammen!:hi2

Nok en fin dag, er sommeren på god vei? :up:

God morgen, ja! Under tre timer til jeg setter kursen mot Hartsfield/Jackson og flyet til Seattle og Fairbanks. Fairbanks melder om plussgrader - saa klart varmere enn sist jeg var der. :p

Sjekket inn paa begge flighter allerede - 2D herfra og 20B (midtsete...) mellom SEA og FAI. Typisk .. hvorfor faar jeg alltid midtsete paa andre legg'en naar jeg har foerste paa foerste? Smekkfull 'mad dog' ....

Back