Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Ukas nest siste arbeidsdag sparkes snart i gang…med et lite avbrekk for å kjøre opphavet til vaksinering. Noen teams møter i ettermiddag før det blir en tur innom Sjømaten på Vinderen for å fange noe til middag. Fredager er best:-)

God morgen fra Rikshospitalet. Gårsdagens inngrep ser ut til å ha godt fint. Det ser ut til at jeg har sluppet unna infeksjoner denne gangen også så da blir det nok løslatelse i dag. Håper det i alle fall.formen kjennes nå fin ut i allefall så får vi satse på at dagens prøver viser det samme.

Mornings fra L1. En tur på kontoret i regnet. Før det i kveld blir å kjøre til Tjøme. Ser ut som det blir behov for vindusviskerne hele veien. Ha en fin dag.

Ahhh fra Knausen. Satan så godt å være hjemme igjen. Pannekaker til alle fem, knitrende peis og nykvernet kaffe. I tillegg så varslet en åtte år yngre lokal skjønnhet at hun også skulle ha hjemmekontor. Fredager ass..

I kveld er det quesedilla party med alle fem - gleder meg.

God fredag fra Majorstuen. Intervalløkt på Sats unnagjort og hjemmekontoret er fyrt i gang. Jeg liker bortekontoret, men griet med litt forandring av og til. Grått og vått ute. Så snart bedre halvdel kommer hjem fra jobbuke i SFO og SEA setter vi kursen mot Gaustablikk. Der er det meldt snø og fine forhold. En uke til påskeferie i CPT.

Morn fra Tønsberg. Regner godt ute så får desverre ikke lekt gartner i dag. Kanskje på tide å fyre avgårde et par jobbsøknader i stedet for

Trallabom fra Lillestrøm. Ut og kjøre og fikse masse ting er planen for dagen. Først inn på kontoret og hente ymse crap jeg skal ha med til Canada neste uke. Og så skal vi betateste litt jålete popanlegg i helgen.

Og så får jeg seg om jeg ikke kan bli kvitt dette juletreet etterpå.

Ha en best fredag

G'morgen, ja .. En merkedag i ordets rette forstand. Merket mitt skal settes (sikkert minst 20 ganger) på en striplete linje på et advokatkontor og vi er plutselig kvitt både hus og lån. Neste husvære betales kontant (vel, via overføring), og det er jo litt fint.

Vi blir imidlertid her et par uker til før flyttebilen går over grensen til South Carolina.

Men mye skal på plass før det. Faen til styr ... Kan ikke noen utvikle en AI som kan ta seg alt slikt?

DANG!! Min tur å velge mat og vin pairing for aftenen. Dette tror jeg blir magisk. Det beste fra Burgund og det beste fra Rimini vil smelte sammen i lykke og harmoni.

Grovbrød med iskaldt smør som "side"

Velkommen til Bongos Kitchen og Ymse

df1c791c2c704a44fc44cdf7a06319f8.jpg

FYYYYY FLATE... Alla Capri fans der ute. IKKE kjøp den nye pakningen. Det er ikke det samme. Lukter oppkast og smaker grusomt søtlig og ekkelt. Heldigvis er jeg prepper og har bokser med ekte vare stablet i kjelleren. :)

MAKAN

f64c52935e41c16e2232ae6819f8be1c.jpg

Med blikksmaken borte, blir hermetikkmat uspiselig .... Hadde du helt suppa i en blikkboks, forseglet og latt det sitte i skapet et par år, er jeg sikker på at det hadde smakt helt konge!

Med blikksmaken borte, blir hermetikkmat uspiselig .... Hadde du helt suppa i en blikkboks, forseglet og latt det sitte i skapet et par år, er jeg sikker på at det hadde smakt helt konge!

NEMLIG! det er det som er greia!

Uansett var det sjukt bra kombo til slutt med bokseCapri, grovbrød med smør og den supre Burgunden. :)

Last edited:
FYYYYY FLATE... Alla Capri fans der ute. IKKE kjøp den nye pakningen. Det er ikke det samme. Lukter oppkast og smaker grusomt søtlig og ekkelt. Heldigvis er jeg prepper og har bokser med ekte vare stablet i kjelleren. :)

MAKAN

f64c52935e41c16e2232ae6819f8be1c.jpg
Æsj og fysj, Spagheti Capri... Nei du, det er Stabburets Spagheti Rimini som er godt.

Flere som risikerer våkne med et hestehode i sengen nå…… bruker sikker ananas på pizzaen og fløte i carbonaraen også.

giphy.gif

Back