Tusen takk for det! Riktig god bedring til deg! Krysser fingrene for at du straks er bedre.God morgen fra Kongsberg.
Dagen i går gikk ikke helt som planlagt. Jeg ble skrevet ut fra Riksen og på toget på vei hjem ringte dem meg fra sykehuset. De hadde funnet noen bakterier i blodet like etter at jeg var dradd. Ikke noe alvorlig altså, men det krever noen dager med antibiotika intravenøst. Dermed bar det rett til Kongsberg sykehus for en liten kur der. Regner med at jeg må bli til i morgen. Formen føles ellers veldig bra og alle andre målinger har går riktige veien. Undersøkelsen og behandlingen de gjorde med ERCP har med andre ord fungert bra. Jeg får heldigvis dra hjem mellom kurene så da skal det gå greit å være på sykehuset noen dager. Første post på programmet nå er å delta på skoleavslutning for sønnen nå i 8 tiden.
Concorde98: Flotte bilder du har lagt ut.
G’morgen, ja .. Her er det bare å legge seg i billettkø. Atlanta er en av byene som har fått tildelt fotball-vm i 2026, så det gjelder nok å være tidlig ute skal man ha billetter. Får jeg ikke her, får man satse på Seattle eller Vancouver, hvor man har forbindelser.
God kveld fra Arendal hvor siste innspurt før sommerferien er i gang. Ferien i år går nordover, til Manndalen (må ikke forveksles med et vesentlig mer populært feriemål om sommeren, nemlig Mandal) :drunk:
Igjen 25 grader her på morran. Vått på bakken tyder på nedbør i løpet av natten, og varsel på mobilen om ekstreme tordenbyger, som jeg ihvertfall ikke hørte noe til. Blir vel en 36-37 grader igjen, og nå begynner jeg snart å håpefullt synge Jokke …. lengter etter den kalde fine tida nå ….
Det er isåfall tilfeldig. Vi er på motsatt side og dette er et jævlig digert land.
Det er vel også en del tørrere klima i ørkenen enn hos deg?
Det er isåfall tilfeldig. Vi er på motsatt side og dette er et jævlig digert land.
Det er vel også en del tørrere klima i ørkenen enn hos deg?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.