Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fra P13 til P1+ ???
Minner meg nesten om en forhenværende kollega som sa at overgangen fra viril hingst til gammel gris gikk raskt og smertefritt...ld
Du bør vurdere om du skal ta med deg mat og drikke. Man har vanligvis greie seter og plass i First, men om du ønsker noe annet enn alkohol og skalldyr så var ikke utvalget det største.Blir førstereis i First på denne karen i dag,
Du bør vurdere om du skal ta med deg mat og drikke. Man har vanligvis greie seter og plass i First, men om du ønsker noe annet enn alkohol og skalldyr så var ikke utvalget det største.
Det ser ut til at hotellet er bygd i ulendt terreng. Og med et badekar som renner over og som det ikke engang er tak over eller vegger rundt. Kan ikke skjønne annet enn at dette må ha vært skikkelig billig.Ny god morgen fra Paradis.![]()
Det er korrekt. Så ulent at på 3dje dagen har vi fremdeles tilgode å dra ned på stranda.Det ser ut til at hotellet er bygd i ulendt terreng. Og med et badekar som renner over og som det ikke engang er tak over eller vegger rundt. Kan ikke skjønne annet enn at dette må ha vært skikkelig billig.
God lørdag fra Åndalsnes. Idag er det enda mere skyer enn da jeg tok dette bildet ut av romvinduet ved ankomst igår. Midt i bildet kan man ikke beundre Trollveggen:
![]()
Hadde planlagt å i alle fall komme meg opp til Rampestreken, men regn og lave skyer gjør det både vanskelig og poengløst. Jeg må kanskje nøye meg med å bruke hotellets dyslektiker-rom, stort mere er det ikke å gjøre på dette stedet når det regner.
![]()
Ha en god en alle som ligger værfast.
Prøvde meg, men snudde da jeg nådde skylaget. Og det regnet innimellom og ble stadig glattere og brattere så jeg så ingen vits i å fortsette.Uansett så burde man jo fortsette videre fra Rampestreken og opp hele veien til Nesaksla.
Prøvde meg, men snudde da jeg nådde skylaget. Og det regnet innimellom og ble stadig glattere og brattere så jeg så ingen vits i å fortsette.
Klarte gå på enda en smell da jeg ville prøve landsbygdas mat. Det har faktisk kommet nyheter på bygda etter "biffsnadder med bernaise". Nå går det vissnok mye i "loaded fries" som viste seg å være er en slags fornorsket utgave av putine. Her er det bare én ting å si: styr langt unna
Man ville jo aldri besøkt noe slikt i Oslo og jeg vet ikke engang hvor man skulle finne noe slikt der. Litt utpå landet blir jo slikt ofte "bygdas eneste samlingssted".He-he ja det høres ut som sånn mat man får servert på et lugubert gatekjøkken i Oslo. Kvaliteten neppe bedre på bygda for å si det sånn.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.