C cntnry Newcomer 22 Feb 2014 #1 Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair Hei, Jeg skal fly EVE-OSL med SK, og videre OSL-KEF-YYZ med FI samme dag. Er det mulig å sjekke inn bagasjen hele veien ved innsjekk på EVE? Noen som vet?
Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair Hei, Jeg skal fly EVE-OSL med SK, og videre OSL-KEF-YYZ med FI samme dag. Er det mulig å sjekke inn bagasjen hele veien ved innsjekk på EVE? Noen som vet?
C cntnry Newcomer 22 Feb 2014 #3 Re: Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair LN-MOW said: Ja, det går fint. Click to expand... Takk for svar Er det da sånn at jeg ikke kan sjekke inn på forhånd (på internett)?
Re: Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair LN-MOW said: Ja, det går fint. Click to expand... Takk for svar Er det da sånn at jeg ikke kan sjekke inn på forhånd (på internett)?
hifiman ScanFlyer Gold 22 Feb 2014 #4 Re: Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair cntnry said: Takk for svar Er det da sånn at jeg ikke kan sjekke inn på forhånd (på internett)? Click to expand... Jeg ville ikke anbefalt det, vent heller til du kommer til flyplassen.
Re: Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair cntnry said: Takk for svar Er det da sånn at jeg ikke kan sjekke inn på forhånd (på internett)? Click to expand... Jeg ville ikke anbefalt det, vent heller til du kommer til flyplassen.