KristianSk Joker 27 Jan 2014 #1 Hei, Om jeg flyr Berlin-London med Germanwings vil jeg som EBG ha tilgang til Lounge? Takk
jameson82 Flysitter 27 Jan 2014 #2 KristianSk said: Hei, Om jeg flyr Berlin-London med Germanwings vil jeg som EBG ha tilgang til Lounge? Takk Click to expand... Nei, dessverre ikke om du ikke er booket i Best
KristianSk said: Hei, Om jeg flyr Berlin-London med Germanwings vil jeg som EBG ha tilgang til Lounge? Takk Click to expand... Nei, dessverre ikke om du ikke er booket i Best
KristianSk Joker 29 Jan 2014 #4 Takk for svar, da får jeg klare meg uten lounge, har hørt det skal være mulig? Kan virke som Lufthansa har overlatt Berlin til Germanwings.
Takk for svar, da får jeg klare meg uten lounge, har hørt det skal være mulig? Kan virke som Lufthansa har overlatt Berlin til Germanwings.
G Glean EBG ScanFlyer Gold 29 Jan 2014 #5 KristianSk said: Takk for svar, da får jeg klare meg uten lounge, har hørt det skal være mulig? Kan virke som Lufthansa har overlatt Berlin til Germanwings. Click to expand... De overlater alt untatt til og fra MUC og FRA til Germanwings men DUS vil ta litt tid å bytte om da det er en såpass stor base. Unntaket er naturligvis longhaul flygningene til, fra DUS.
KristianSk said: Takk for svar, da får jeg klare meg uten lounge, har hørt det skal være mulig? Kan virke som Lufthansa har overlatt Berlin til Germanwings. Click to expand... De overlater alt untatt til og fra MUC og FRA til Germanwings men DUS vil ta litt tid å bytte om da det er en såpass stor base. Unntaket er naturligvis longhaul flygningene til, fra DUS.