Garfors på tur med nytt RTW-forsøk

Re: Garfors på tur med nytt RTW-forsøk

Det fekk han til, gitt.

Frå Twitter:
Hurrah!!! We just returned to Sydney 56h56m after departing it. We improved the world record of circumnavigating the globe on scheduled flights via the six inhabited continents by 9h35m! #RecordRunWorld @erikdezwart @RonaldHaanstra @emirates #EK414

Stilig!
Men jeg klarer ikke å se at de var nedom Nord-Amerika. Har ikke funnet den eksakte routingen, da. Er det noen annen måte å telle til seks habiterte kontinenter enn: Oceania, Asia, Afrika, Europa, Nord-Amerika og Sør-Amerika?

Stilig!
Men jeg klarer ikke å se at de var nedom Nord-Amerika. Har ikke funnet den eksakte routingen, da. Er det noen annen måte å telle til seks habiterte kontinenter enn: Oceania, Asia, Afrika, Europa, Nord-Amerika og Sør-Amerika?

Ser ut til at de var innom Panama i Nord-Amerika

Så de var nedpå der, ja, men trodde egentlig det hørte til sør. Burde selvfølgelig tatt hintet med at de også var nede i Santiago. Ny lærdom :)

Panama som "Nord-Amerika"?! Skeptisk...

Syltynn. Blir som å si at Østerdalen ligger i Trøndelag.

Noen her som lar seg friste av å prøve å slå rekorden?

Noen her som lar seg friste av å prøve å slå rekorden?
Hvis noen er villig til å sponse så kan jeg sikkert ta en for laget (:p), men må bli i C i så fall ;)
Nominerer noen andre hvis det blir i Y :p

Hvis noen er villig til å sponse så kan jeg sikkert ta en for laget (:p), men må bli i C i så fall ;)

Nominerer noen andre hvis det blir i Y :p

Tror et bettingselskap sponset forrige verdensrekordforsøk. Så ut som de denne gangen fløy økonomi Sydney-Santiago-Panama-Madrid-Algiers og business videre med Emirates til Dubai og Sydney.

Back