J Jerry ScanFlyer Blue 9 Sep 2013 #1 Kort serie fra siste søndagen. Det var kult tur og og sjansen å fotografere fra luften. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Kort serie fra siste søndagen. Det var kult tur og og sjansen å fotografere fra luften. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Halvorsn ScanFlyer Molded 9 Sep 2013 #5 Dette er helt sinnsvakt bra! Råflotte bilder over hele linja, som vanlig fra deg!
F FK27 ScanFlyer Blue 10 Sep 2013 #8 Flotte bilder, flott dag, flott vær og flotte folk i tårnet som lot oss slippe til på Norges Hovedflyplass!! Hilsen FK27 Friendship Forever.
Flotte bilder, flott dag, flott vær og flotte folk i tårnet som lot oss slippe til på Norges Hovedflyplass!! Hilsen FK27 Friendship Forever.
J Jerry ScanFlyer Blue 18 Sep 2013 #12 semmern said: Nydelige bilder! Hilsen piloten av LN-BDM "145" Click to expand... jeg håper at bildene vil snart komme fra trykkeri Halvorsn said: Dette er helt sinnsvakt bra! Råflotte bilder over hele linja, som vanlig fra deg! Click to expand... Jeg litt angrer at jeg tok ikke 400mm linse, det kunne ha vært bedre
semmern said: Nydelige bilder! Hilsen piloten av LN-BDM "145" Click to expand... jeg håper at bildene vil snart komme fra trykkeri Halvorsn said: Dette er helt sinnsvakt bra! Råflotte bilder over hele linja, som vanlig fra deg! Click to expand... Jeg litt angrer at jeg tok ikke 400mm linse, det kunne ha vært bedre
D Dan K.R ScanFlyer Blue 26 Sep 2013 #13 Super serie ja! Herlige farger,skarphet som et skudd og nydelige komposisjoner!!!