Gångrullband till Pir F på ARN, finally!!

• Thread starter Thread starter Alf
  • Start date Start date

Alf

ScanFlyer Blue
Gångrullband till Pir F på ARN, finally!!

Blev riktigt glad när jag läste detta: http://www.lfv.se/templates/LFV_ListArticle____38056.aspx

Det var verkligen på tiden att ett sådant rullband installerades till Pir F, det är en bra bit att gå annars.

mvh alf

Re: Gångrullband till Pir F på ARN, finally!!

Det tycker jag också låter bra. Fast jag förstår inte uttalandet om att flygplatsen skulle vara färdigbyggd för 25 miljoner resenärer om året när bara hälfen av dom ursprungliga byggplanerna fullföljdes. Från början sas det att ett fullt utbyggt Arlanda skulle få en kapacitet på 25 miljoner passagerare/år.

Originally posted by jikswoboB
Det tycker jag också låter bra. Fast jag förstår inte uttalandet om att flygplatsen skulle vara färdigbyggd för 25 miljoner resenärer om året när bara hälfen av dom ursprungliga byggplanerna fullföljdes. Från början sas det att ett fullt utbyggt Arlanda skulle få en kapacitet på 25 miljoner passagerare/år.

Sant, och då e inte den ena sidan av Pir F färdigbyggd än.

mvh alf

Jamen der går jo også lige lidt før 25 mio. bliver aktuelt... :spin::spin::spin:

ÄNTLIGEN!! Att inte rullbandet kom med en gång var lite märkligt. Men kanske Niclas har en bra förklaring på detta?

Back