CrtochRocket
ScanFlyer Blue
Ankom LHR i går, og gikk rett inn i en gruppe medelsvenssons fra naboforumet BusinessClass.se i Galleries First.
De var på dagstur for å tømme GF for skumpa. Det så ut som de trengte hjelp, så jeg stilte selvsagt velvillig opp.
Jeg var iført min BA F pysjoverdel. Planen var å skifte før jeg kom så langt som loungen, men den gang ei. Pysjen var fra utreise, men gjorde seg godt i 53K på vei hjem også. Svenskene fikk vel bygget oppunder noen stereotypier om Norbaggar, tenker jeg.
Alt i alt, en meget hyggelig layover, og formen var stigende i det jeg dumpet ned i 01A videre til OSL.
Jeg ble oppfordret til å "skrive up meg" på BC. Jeg gjorde et hederlig forsøk:
Ideen med en dagstur til GF var god. Noe å ha i bakhodet for oss nordmenn også.
Fernweh...
De var på dagstur for å tømme GF for skumpa. Det så ut som de trengte hjelp, så jeg stilte selvsagt velvillig opp.
Jeg var iført min BA F pysjoverdel. Planen var å skifte før jeg kom så langt som loungen, men den gang ei. Pysjen var fra utreise, men gjorde seg godt i 53K på vei hjem også. Svenskene fikk vel bygget oppunder noen stereotypier om Norbaggar, tenker jeg.
Alt i alt, en meget hyggelig layover, og formen var stigende i det jeg dumpet ned i 01A videre til OSL.
Jeg ble oppfordret til å "skrive up meg" på BC. Jeg gjorde et hederlig forsøk:
Ideen med en dagstur til GF var god. Noe å ha i bakhodet for oss nordmenn også.
Fernweh...