• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Freddasbilder fra arkivet - denne gangen 2004

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Vi slår til med et knippe fra 2004. Som vanlig, something old, something new, nothing borrowed, something blue! ^_^

Ikke så mye å si om de fleste - comments where appropriate.

1101.jpg

BFI: En av airTrans første 737'er. De fikk sine første i 2004.

1102.jpg

BFI

1103.jpg

SEA: Triiiistar! :)

1104.jpg

BFI

1105.jpg

BFI: Et par av de lokale spotterne. Begge har imidlertid mer eller mindre lagt hobbyen på hylla.

1106.jpg

SEA

1107.jpg

BFI: Australsk 'wedgetail'

1108.jpg

BFI

1109.jpg

BFI

1110.jpg

SEA: American's retro-kjerre ..

1111.jpg

BFI: Air Bush One.

1112.jpg

SEA: N512TZ. Ex-Transaviakjerre som hadde en broget fortid. Herregud så mye trøbbel vi hadde med dette vraket av en flyvemaskin ...

1114.jpg

PAE

1115.jpg

SEA

1113.jpg



Takk for titten!
 
Den skle av banen i AMS julaften 1997 og knakk nesestellet. Den ble reparert, men oppførte seg som en giktbrudden gammel kjerring. Vi opererte den i 2004/05 og det var teknisk på nesten hver eneste avgang. Møkkafly!
 
Du skuffer aldri med dine tilbakeblikktråder. Aldri! Passe nostalgiske, OG varierte :) en fin start på helgen :D
 
Flott at du deler disse bildene med oss MOW:spin

Men jeg skulle helst sett at du kom deg tilbake dit igjen, slik at du kan vise oss flere bilder fra SEA området :drink
 
Den skle av banen i AMS julaften 1997 og knakk nesestellet. Den ble reparert, men oppførte seg som en giktbrudden gammel kjerring. Vi opererte den i 2004/05 og det var teknisk på nesten hver eneste avgang. Møkkafly!

Huff, kjedelig med slike fly!
 
Flotte bilder fra ATL-redaksjonen, som vanlig

Men jeg skulle helst sett at du kom deg tilbake dit igjen, slik at du kan vise oss flere bilder fra SEA området :drink

Vi får satse på at han stiller med ladet kamera i januar
 
Alltid like morsom å se bildene dine. Det blit liksom en eksotisk reise noen minutter:D Takk for at du deler de med oss!
 
Herlige tilbakeblikk!!

Kjekt å se en Kitty Hawk maskin igjen, har en bekjent som fløy for dem i mange år.


Yngve
 
It was 20 years ago today .... Seatac 11. august 2004



Vi slår til med et knippe fra 2004. Som vanlig, something old, something new, nothing borrowed, something blue! ^_^

Ikke så mye å si om de fleste - comments where appropriate.




1110.jpg

SEA: American's retro-kjerre ..

1112.jpg

SEA: N512TZ. Ex-Transaviakjerre som hadde en broget fortid. Herregud så mye trøbbel vi hadde med dette vraket av en flyvemaskin ...
 
Den skle av banen i AMS julaften 1997 og knakk nesestellet. Den ble reparert, men oppførte seg som en giktbrudden gammel kjerring. Vi opererte den i 2004/05 og det var teknisk på nesten hver eneste avgang. Møkkafly!

Minner meg om SK mekanikerne på ENZV. De hadde en paracet eske forbeholdt en av DC-9'erne deres med påskrift, brukes kun ved xx-xxx ankomst
 
Du har full kontroll på datoer. Fantastisk.
Tusen takk, jeg hadde ikke sett disse fantastiske bildene.

Det Møkkaflyet (som du kaller det), det er en B757.
 
Back
Top