Freddasbilder fra arkivet - denne gangen 2004

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Vi slår til med et knippe fra 2004. Som vanlig, something old, something new, nothing borrowed, something blue! ^_^

Ikke så mye å si om de fleste - comments where appropriate.

1101.jpg

BFI: En av airTrans første 737'er. De fikk sine første i 2004.

1102.jpg

BFI

1103.jpg

SEA: Triiiistar! :)

1104.jpg

BFI

1105.jpg

BFI: Et par av de lokale spotterne. Begge har imidlertid mer eller mindre lagt hobbyen på hylla.

1106.jpg

SEA

1107.jpg

BFI: Australsk 'wedgetail'

1108.jpg

BFI

1109.jpg

BFI

1110.jpg

SEA: American's retro-kjerre ..

1111.jpg

BFI: Air Bush One.

1112.jpg

SEA: N512TZ. Ex-Transaviakjerre som hadde en broget fortid. Herregud så mye trøbbel vi hadde med dette vraket av en flyvemaskin ...

1114.jpg

PAE

1115.jpg

SEA

1113.jpg

Takk for titten!

Den skle av banen i AMS julaften 1997 og knakk nesestellet. Den ble reparert, men oppførte seg som en giktbrudden gammel kjerring. Vi opererte den i 2004/05 og det var teknisk på nesten hver eneste avgang. Møkkafly!

Du skuffer aldri med dine tilbakeblikktråder. Aldri! Passe nostalgiske, OG varierte :) en fin start på helgen :D

Flott at du deler disse bildene med oss MOW:spin

Men jeg skulle helst sett at du kom deg tilbake dit igjen, slik at du kan vise oss flere bilder fra SEA området :drink

Den skle av banen i AMS julaften 1997 og knakk nesestellet. Den ble reparert, men oppførte seg som en giktbrudden gammel kjerring. Vi opererte den i 2004/05 og det var teknisk på nesten hver eneste avgang. Møkkafly!

Huff, kjedelig med slike fly!

Flotte bilder fra ATL-redaksjonen, som vanlig

Men jeg skulle helst sett at du kom deg tilbake dit igjen, slik at du kan vise oss flere bilder fra SEA området :drink

Vi får satse på at han stiller med ladet kamera i januar

Alltid like morsom å se bildene dine. Det blit liksom en eksotisk reise noen minutter:D Takk for at du deler de med oss!

Herlige tilbakeblikk!!

Kjekt å se en Kitty Hawk maskin igjen, har en bekjent som fløy for dem i mange år.

Yngve

It was 20 years ago today .... Seatac 11. august 2004

Vi slår til med et knippe fra 2004. Som vanlig, something old, something new, nothing borrowed, something blue! ^_^

Ikke så mye å si om de fleste - comments where appropriate.

1110.jpg

SEA: American's retro-kjerre ..

1112.jpg

SEA: N512TZ. Ex-Transaviakjerre som hadde en broget fortid. Herregud så mye trøbbel vi hadde med dette vraket av en flyvemaskin ...

Minner meg om SK mekanikerne på ENZV. De hadde en paracet eske forbeholdt en av DC-9'erne deres med påskrift, brukes kun ved xx-xxx ankomst

Du har full kontroll på datoer. Fantastisk.
Tusen takk, jeg hadde ikke sett disse fantastiske bildene.

Det Møkkaflyet (som du kaller det), det er en B757.

Back