Var en liten ferietur i Nordvest denne uken, og 'stakk av' ned til Everett onsdag for å ta noen bilder.
To Dreamliftere parkert ved det nye operasjonssenteret ved siden av Future of Flight
KLM's nyeste 787-9 såvidt ute av fødestua. PH-BHG.
Boeings egen BBJ - N835BA
Det sto en hel haug 737'er hos ATS og ventet på å bli rekonfigurert og malt før de blir satt i trafikk hos Southwest. Her er N7842A og N7840A begge ex- easyJet og Aerolines Argentinas.
Det sto en 4-5 Transaero'er rundt omkring også .. Her N7876A, ex Malev/Transaero.
Dette er Dreamliner 5, tror jeg. Den eneste av de første testmaskinene som ikke har funnet et nytt hjem ..
Tror dette er ln 1510, som egentlig skulle ha gått til Air China. Bak skimtes BA787-9 G-ZBKG, som av en eller annen grunn er plassert i langtidsparkering. BA har to maskiner til under pre delivery tests. First flight 7/2.
Ole Bull får stusset nesehårene .. First flight var tirsdag.
En umalt 777-39PER, som skal til China Eastern (B-7347), tar av på sin first flight.
Seahawks-747-8F'en (ln 1520) har ennå ikke funnet et nytt hjem.
Ikke sikker på hvem som skal ha denne 777-FEZ (LN 1370), muligens Air Hong Kong, men den var iallefall ute på en testtur.
BA's 787-9 landet i en skikkelig regnbyge. Typisk britisk.
Imidlertid trengte den en bremsetest, så den stilte seg pent opp for en liten photosession noen minutter senere. Ole Bull i bakgrunnen.
Og til slutt tre bilder fra leveringen av Emirates siste 773 - A6-EPK. Dukker kanskje snart opp på OSL?
Bai bai!

To Dreamliftere parkert ved det nye operasjonssenteret ved siden av Future of Flight

KLM's nyeste 787-9 såvidt ute av fødestua. PH-BHG.

Boeings egen BBJ - N835BA

Det sto en hel haug 737'er hos ATS og ventet på å bli rekonfigurert og malt før de blir satt i trafikk hos Southwest. Her er N7842A og N7840A begge ex- easyJet og Aerolines Argentinas.

Det sto en 4-5 Transaero'er rundt omkring også .. Her N7876A, ex Malev/Transaero.

Dette er Dreamliner 5, tror jeg. Den eneste av de første testmaskinene som ikke har funnet et nytt hjem ..

Tror dette er ln 1510, som egentlig skulle ha gått til Air China. Bak skimtes BA787-9 G-ZBKG, som av en eller annen grunn er plassert i langtidsparkering. BA har to maskiner til under pre delivery tests. First flight 7/2.

Ole Bull får stusset nesehårene .. First flight var tirsdag.

En umalt 777-39PER, som skal til China Eastern (B-7347), tar av på sin first flight.

Seahawks-747-8F'en (ln 1520) har ennå ikke funnet et nytt hjem.

Ikke sikker på hvem som skal ha denne 777-FEZ (LN 1370), muligens Air Hong Kong, men den var iallefall ute på en testtur.

BA's 787-9 landet i en skikkelig regnbyge. Typisk britisk.

Imidlertid trengte den en bremsetest, så den stilte seg pent opp for en liten photosession noen minutter senere. Ole Bull i bakgrunnen.
Og til slutt tre bilder fra leveringen av Emirates siste 773 - A6-EPK. Dukker kanskje snart opp på OSL?



Bai bai!