• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredagsposten?

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra kontoret.. Deilig morgensvøm i Asker, men fremdeles tilbake på forsiktige 2 kilometer. Nå er jeg så mye i Asker at jeg nesten burde kjøpe Felleskjøpet-drakt.

Blir sabla godt med helg nå og i morgen sjekker man inn med Dragen på The Hub for å være med på oktoberfest-rølp på Youngstorget - det er jeg for gammel til :cry: Det som er fint er jo bare å stå opp søndag i krøllete lederhosen og blåveis så er allehelgensdag-kostymet klart.

God morgen fra Stavanger. Her nytes det en stor kopp Matcha latte og en har tygget i seg litt ost og kjeks til frokost.
Her har et firma vert i sving hele uka med litt vedlikehold og utskiftinger på hus, synd dem ikke tar AMEX da :D
På sen eftan går turen til Bergen hvor 3 nattevakter står for tur.
Ha en glitrende of flott fredag :)

God morgen fra Hvalstad. Første hjemmekontordag på en måned. Hittils har jeg laget pizzadeig og inntatt espresso med biscotti. Så bør kanskje begynne gjøre noe? En eller annen gang i dag kommer en fyr med ved, men håper han kommer tidlig nok så jeg får luftet meg før jeg må levere eldstemann hos fetterne sine. Ha en fin dag

God fredag fra kontoret. Første dagen på kontoret denne uken. De første 2 dagene gikk med på konferanse, mens de 2 neste gikk med til bijobb som sykepleier i heimen. Samtlige bortsett fra undertegnede har vært nede for telling, så jeg får vel tralle som Elton John: "I'm still standing".

Rolig dag på programmet, siste hånden på verket for neste års budsjett, og ett par møter, så er det helg! Kanskje det blir en tur innover til Asker for å hente litt kjøtt og tørrvarer i kveld, spørs om sjåføren fra Porterbuddy klarer å lokalisere huset til Someone.

Ønsker alle en riktig god helg når den tid kommer!

God morgen fra kontoret.. Deilig morgensvøm i Asker, men fremdeles tilbake på forsiktige 2 kilometer. Nå er jeg så mye i Asker at jeg nesten burde kjøpe Felleskjøpet-drakt.

Blir sabla godt med helg nå og i morgen sjekker man inn med Dragen på The Hub for å være med på oktoberfest-rølp på Youngstorget - det er jeg for gammel til :cry: Det som er fint er jo bare å stå opp søndag i krøllete lederhosen og blåveis så er allehelgensdag-kostymet klart.

Den oktoberfestrølpen på Youngstorget har jeg hjulpet til på en god del år, så kjenner de som står bak greia ganske godt. Men men i år slapp jeg å stå bak baren, jeg rigga til internettet deres i år sånn at kassene fungerer og sånt. Og hva er vel feil med litersseidler med øl? :D Ja du kan jo også være glad for at det går til vintertid på søndag da. ^_^

God fredag fra Oslo - her prøver jeg å bli kvitt denne jævla forkjølelsen gitt for dette har jeg virkelig ikke tid til. Var så død i går at jeg la meg kl 20, målte jo feber på termometeret i går kveld og, men føler meg jo forsåvidt bedre i dag enn i går så det er jo noe. Skal ha et lite jobbintervju senere i dag via en eller annen digital flate pga min sykdom så får vi nå se hvordan det går. Ha en nydelig fredag!

God formiddag fra Rikshostpitalet. Dagens undersøkelse er gjennomført og hodet har begynt å klarne opp igjen. Det virket som de fikk gjort det de skulle. Det blir nok litt avslapping en stund nå så får jeg prøve å komme meg i litt aktivitet utover dagen.

Godt å være ferdig med dette. Håper jeg får dr hjem i morgen, men der kan også bli noen dager ekstra. Vi får se.

Ønsker alle en fin dag.⁹

God ettermiddag fra BOO. Venter på WF616, men ser ut til at kan ta litt tid. Er blitt til Q400, og da hjelper det lite at de et forsinket fra BGO. Jaja, det blir vel helg likevel!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Hallo fra et kjøpesenter i Torrevieja(?) her har fruen brukt en god time på Primark allerede og er fortsatt ikke ferdig. Så sånn går no dagane. Men været er digg så det er vanskelig å klage egentlig…

Ha en fin en!

Last edited:
G’morgen .. på radioen synger noen gamle gubber som trolig er på sin siste turne om en misforståelse. Ikke alle som går av med pensjon når de fyller 65, men det har vel å gjøre med sirkushester og sagmugg og det derre der …. Og $$$$ ….

Høsten er virkelig kommet nå - 8-10 grader, regn og blæst .. men helt ok her på terassen.

God ettermiddag fra Forus,
En god dag på jobben og uken går raskt mot slutten.
Hjemme venter indretjeneste og det kan være en grei avveksling.
Det blir kveitemiddag idag , innkjøpt som vanlig hos fiskehandleren i Sandnessjøen. Det ser vi frem til.
Ha en fortsatt fin dag og god helg.

Huff ... fylte akkurat tanken for $3.09 per gallon .. Trøsten får være at vi er nesten dollaren billigere enn ute hos DC-8'ern ...

Bikkjene har fått tørrfesk fra Mosjøen, så flere som nyter fisk fra område Helgeland i dag ... ;)

fylte akkurat tanken for $3.09 per gallon

Flott, oljeaksjene mine stiger i takt med bensin prisene, kan vel koste på meg fet ny bil snart bare på avkastningen. Ser på Lincoln Aviator, den skulle vel passe godt.
Ha en fortsatt god dag og takk for at du fyller tanken igjen MOW.:cool:

Kommer til å fortsette med det inntil jeg får solpanel på taket ...

Solpanel på taket er lurt.
Har det på båten så kjøleskapet kan gå på full gass og holde ølet kjølig når man ligger for anker. :cool:

Back