Fredager er aldri feil:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Fredag er dagen med flest papiraviser i postkassen - lykke:-) Snart til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver som forhåpentligvis avsluttes etter drøye 8 timer… Sjømaten på Vinderen leverer middagen - siste på en stund da de snart tar en velfortjent ferie…men det gjør jo vi også snart.

Trøtt morgen fra Gaustad. Siste jobbdag før ferie og tenkte jeg skulle møte opp tidlig, så det ser greiere ut å avslutte litt tidlig etterpå.

Men trøtt, ja.

Last edited:
Mornings fra Asker. Hjemmekontor, men foreløpig sitter jeg i solveggen med en kaffe. Ut med kona i kveld, så da får man stue bort barna hos hver sin kamerat. Ha en fin dag

God morgen fra Ørneredet.. Nykvernet Evergood Dark i koppen og morgentrening unnagjort. Meget bra avslutning for arving nummer tre i går med kirken og middag for 60 pax etterpå.. herlig gjeng. Nå er det hjemmejobbing, "final countdown" for arving nummer to på skolen og sykebesøk før helg.

God morgen fra Flyprat sin nasjonale sykeforening. Håper det virkelig har gått bra med MOW gjennom natten. Her blir det en rolig dag med først litt bridgespilling, så blir det et telefonsamtaler med et par leger litt senere i dag. Det går ikke en uke uten minst en konsultasjon/innleggelse mm.

Morn fra Tønsberg. Fortsatt ikke kommet til enighet med minstemann om når det er morgen så litt trøtt i trynet. Liten boost med overflyvning av Osprey på vei til barnehagen.

Tog til Elvebyen i ettermiddag, for å så sykle over kommunegrensa for pool party hos sjefen. Mistenker at det er noe å drikke der.

God morgen fra min nye "hjemby": Brussel. Jeg flyttet hit denne uken, selv om alt er kaos og jeg ser etter et sted aa bo for familien som kommer senere.

Etter nesten 8 aar i Warszawa vil jeg savne den byen.

God morgen fra Flyprat sin nasjonale sykeforening. Håper det virkelig har gått bra med MOW gjennom natten.

G’morgen fra ‘tårnsuiten’ i Greenwood.

Jo takk. De sjekket temperatur og olje klokken 2130, 2345, 0130 og 0330 før de vekket meg klokken 6. Så at jeg puster er behørlig dokumentert.

Slag var det, gitt. Refusert førighet i venstre ben og arm. Men kan ihvertfall bevege meg uten støtte og hue er helt i orden. Forhåpendligvis får jeg reise hjem. Blir ikke bedre av å sitte her ihvertfall.

Det er fredag og plateslippdag. Støtt en lokal artist i dag!

Last edited:

Jo takk. De sjekket temperatur og olje klokken 2130, 2345, 0130 og 0330 før de vekket meg klokken 6. Så at jeg puster er behørlig dokumentert.

Slag var det, gitt. Refusert førighet i venstre ben og arm. Men kan ihvertfall bevege meg uten støtte og hue er helt i orden. Forhåpendligvis får jeg reise hjem. Blir ikke bedre av å sitte her ihvertfall.

God bedring!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dæven. God bedring. Håper du kan drikke myrvann med høyrearmen

Shit ass, for en måte å starte pensjonistlivet på da. Goes to show, vi må bare nyte mens vi har det. God bedring videre.

Ikke gode nyheter. God bedring!

Og ikke glem det Elefanten sa: "Jeg er født med symptomer på slag" :)

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Etter 12 dager med revelje 0730 og program både dagtid og kveldstid håper jeg på sovedag i morgen. Men med værmelding på sol og 27 grader her sør, står den nok heller på båttur. Men ikke revelje før kl 10 iallefall!
En deilig hvitvins skal først helles ned i det interne sluket. Så det så!

Slag?? Snakker vi hammer eller slegge?? Uansett, riktig god bedring ønskes!

Helsike Andreas , jeg begynner å vurdere om jeg i det hele tatt skal starte på pensjonist livet etter hva jeg hører fra din kant.
Likevel , god bedring og get well soon!

Helsike Andreas , jeg begynner å vurdere om jeg i det hele tatt skal starte på pensjonist livet etter hva jeg hører fra din kant.
Likevel , god bedring og get well soon!

Ikke sant! Dette kunne jo blitt tidenes sykemelding! :colgate:

Men takk takk .. jeg er utskrevet og det går rette veien allerede.

Jeg kommer nok til å tjuvstarte på pensjonistlivet om ikke alt for lenge. Slik det ser ut nå går det mot en hel eller delvis uføretrygd, mest sannsynlig mot hel fra høsten av en gang. Hadde sett for meg å jobbe til jeg var 67 i allefall (hvis studentene hadde holdt ut med meg), men slik situasjonen er nå er nok ikke det realistisk.

Godt å høre at det går rette veien LN-MOW og at du har kommet deg hjem igjen til kone og svigerbeistet. Sykehuslivet er ikke akkurat så veldig spennende så det er alltid godt å komme hjem og sove i egen seng. Fortsatt god bedring.

Back