• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fredag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag fra kjøkkenavdelingen på Ris. Kaffe, forum og NRK Stor Oslo før den røde tar meg til toppen av byen. Middagen er bestilt på Sjømaten - så da gjenstår det å legge noe godt til kjøling før jeg går ut døren. Med møkkavær ute - så er det rett og slett at det er peis både hjemme og på kontoret. Nyt!

God morgen. Peis er fyrt opp og laptop er startet for endel reiseregning og diverse godkjenninger. Kom også på at det er doble poeng for Mastercard så da er det et medlemskap i en hvis flyrelatert nettside som også skal betales.

God morgen fra Afrika. Peis i suiten her, men den får være i fred.. 20.000 deilige skritt i går så nå begynner vi å få litt oversikt. Fremdeles svært mye god mat og vin, og noen utrolige områder. I dag blir det nok mye godt også, men først har FruS lagt ned veto om at vi skal gå opp til toppen av Table Mountain - den blir nok heftig.

Morn fra Uvdal. Her venter man på at dagslyset skal komme for alvor, og at skylaget/tåka skal lette litt så man kan se på utsikten fra hyttekontoret. Søster og svoger kommer i ettermiddag, til barnas (og vår :D) store glede

Mornings fra hjemmkontoret, tettpakket med Teams-møter frem til kl 14. Deretter blir det tog til Lillestrøm og Oslo Motorshow. Endelig fredda!

• Like
Reactions: EB
Morn fra Oslo.
Etter en litt impulsiv manøver på kvelden i går havnet man i Oslo. Ligger her på hotellet å lurer på hvorfor jeg gjorde den manøveren.

Ja ja, utsjekk kl 14 og flyet hjem går ikke før i kveld. Mulig jeg må teste diamant fordelen om å booke om samme dag selv om det kanskje er litt optimistisk å få til på en fredag ettermiddag.

God helg

God fredag morgen fra hjemmekontoret. Straks fyker jeg innover til bortekontoret. Her blir det eneste kalde i kjøleskapet kanskje en boks Cola Light, for det har vært alt for mye feiring og jobbreising de siste ukene. Nå er det rett og slett fantastisk å spise suppe og drikke Farris noen dager. :)

Ha en super fredag!

• Wow
Reactions: EB
Ble sannelig bortekontor i dag. Straks ut for et møte, deretter surfe inn mot helga. Muligens en liten polferd på veien.....
God helg!

Gjeeeesp fra Skaun!

Kom meg først hjem fra Reykjavik kl 02.00 i natt, så sitter og smådupper her i noen teamsmøter nå. Men det er FREDAG, og dermed god mat, gode venner, nydelig kone og deilig Amarone til kvelds. :)

Skal "heldigvis" stille klokken natt til søndag, da jeg skal med fly igjen til CPH kl 05.30. SÅ betyr at jeg får èn time ekstra å sove, noe som er svært deilig på den tiden av døgnet.

Nyt helgen folkens, og til dere i "uværsområdet", ta vare på dere selv!

Kim

God fredag fra Chile. Kaffe på sengen før trening. Og så må det ryddes litt etter 70 gjester i huset i går. Satser på en rolig kveld.

Morn fra Lommedalen. Ukens siste fridag og egentlig ingen planer for dagen. Det brenner i peis og i ovn, med gratis ved, noe som gir redusert strømregning., som gir mer penger å reise for... Jeg har fåt i meg 2 talerkner med fårikål, så nå skal jeg se ferdig en youtube video av en dansk reisevlogger, som er på Nauru, hans land nr 190. Så skal jeg kanskje få booket hoteller, og leiebil på Nordøya på New Zealand og fly derfra til Christchurch og da har jeg booket ferdig alle flighter i 2026. Eller er fredag en prismessig dårlig dag å booke flighter hotell og leiebil?
Middag? Det blir Fårikål det også.

God morgen fra Flytoget. Tid før årets blåtur, så får jeg se hvor jeg ender opp. Men blir nok et sted med øl. Ha en fin dag.
Dette håper jeg vi får se tripreport på. Alltid gøy med blåtur og øl.

God ettermiddag fra Oslo, straks litt trening også blir det vel noen øl i kveld. Så er det kveldsvakt i morgen da.

G'morgen ... Nok en fredag er i gang, uten at det er noe spesielt med det. Må frakte svigerbeistet til en øyespesialist, noe jeg ikke ser spesielt frem imot ..

Men fredag betyr freddasbilde - som i dag kommer fra Selveste Gardermoen og en flytype som er omtrent utdødd.

05.webp

God morgon från Austin, TX. Idag bär det hemåt med Lufthansa. Ska bli skönt att komma hem efter att knappt varit hemma på en månad. Kommer visserligen sakna plus 30 grader, BBQ och god öl, men borta bra och hemma bäst. Ha en fin dag!

God dag fra Rikshospitalet. Har vært en tøff uke dette, da jeg ble innlagt lokalt på mandag og deretter overført til RH i går. I dag ble det gjennomført ERCP og hodet begynner å klarne opp igjen. Heldigvis ser det ut so behandlingen fungerer, men jeg må være her over helgen. Er det noen som kjeder seg og bor i nærheten er det bare å komme oppom en tur.

Du må slutte med disse impulsive tingene, eller i alle fall redusere de kraftig.
Husk puste med magen og telle til 10 før du bestiller noe 😂 🤣
Mener å huske at jeg telte til 10 flere ganger. Så mangen ganger at jeg fikk tidsnød fra booking endelig made til jeg kom på flyplassen, og jeg bor 10 min unna Flesland. Innsjekk i app var stengt. Måtte i skranke å få hjelp til innsjekk. Hotellet booket jeg på flytoget.

Jobber til tider hardt med impulskontrollen og der er noe forbedringspotensiale.

Back