Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Fuglene synger og russen sover…egentlig en utrolig bra kombo. Snart opp til toppen av byen for ukens siste arbeidsdag. Middagen er bestilt hos Sjømaten på Vinderen…så da er vel egentlig alt som det skal være.

Mornings fra Asker. Et barn er fulgt til SFO, så får neste tas med til tannlegen, som betyr han må kjøres etterpå. Gjemmekontor og løpetur er stikkordene.

Gooood Fredag!

En del "bränder" att släcka på kontoret innan jag slänger mig i bilen mot 17e mai på Nesøya via lite harryhandel. Första 17e mai i faderslandet sedan 1996.

Last edited:
God morgen fra Oslo i strålende solskinn. Nok en rolig dag i heimen. Må en tur på Meny for å handle inn råvarer til dagens sashimi middag. Ellers blir litt det litt lett indretjeneste, kaffedrikking og en bok som skal leses ferdig. Ha en finfin fredda[emoji846]

God morgen fra kontoret. Trening utgikk i dag da date-nighten med mor medfærte litt for mange amerikanske druer.

Litt småstresset med tanke på et jeg på mandag reiser to uker til Athen for jobbing (skulle egentlig dra 06.40 på søndag men booket om). Så da er det mye som skal på plass med planer osv. i en ellers ganske tettpakket 17 mai helg med senior på rehabilitering for bruddet langt ute i gokk.

Kjenner mexicansk aften blir godt om noen timer..

God morgen fra Munchen. "Russen sover" her også. Har ihvertfall ikke sett noen av trynene som herjet ute i går. 30 minutter til avreise på jobb, så de bør begynne å nærme seg frokostsalen i det minste. Ny fest i kveld. :)

Ha en best fredag

God dag fra Bergen hvor solen fortsatt skinner.

Lommeboka skinner ikke og ukens 3 dager på bar kjennes godt på kropp og sjel. I kveld går jeg for ro og hvile…..tror jeg.

God helg

FQTV

God formiddag fra Forus,

Tynt med kolleger på kontoret i dag , det er vel 17ende mai forberedelser for de med "snåttunger" vil jeg tro.
Intet støy fra russen her over heller noe som er første gang på mange år. Så får vi se og høre hva som skjer etter morgendagen.
Finværet skal nytes på sjøen i ettermiddag.
Have a good one!

God formiddag fra Warszawa!

Her er det grått og kaldt med delvis regn og delvis hagl og så vidt +7´C. Bor denne gangen i bydelen Powiśle, et spennende område som er i vekst og har et ungt og livlig bistromiljø og flust av barer og diverse interessante matvogner langs elvepromenaden ved elven Wisła.

Byen preges at det avholdes presidentvalg nå på søndag og kampen står mellom Warszawas ordfører den kunnskapsrike, hederlige og fotogene Rafal Trzaskowski eller sittende president Andrzej Duda som er en levning fra polens autoritære æra og evt en knippe obskure kandidater som de færreste vet noenting om. Det blir interessant å se hvilken retning Polen nå velger. Presidentembetet kan legge mange snubletråder for landets statsminister så dette er et viktig valg både for Polen og EU.

Ønsker alle en fin dag!

Attachments

• IMG_1987.jpg
    IMG_1987.jpg
    58.4 KB · Views: 178
  • IMG_2017.jpg
    IMG_2017.jpg
    126.9 KB · Views: 169
Last edited:
Hallo fra Tønsberg.
Her har man vært på EU-kontroll med fireåringen, og samtidig fikk jeg også epost fra NAF om at husets (garasjens) andre 4-åring må på EU-kontroll snart.
Sykler og sykkelvogn er rimelig fullpakket og klar for 17. mai helg på Veierland. Glad for at hun med elsykkelen skal få lov til å slepe på sykkelvognen

God morgen fra Ris. Fuglene synger og russen sover…egentlig en utrolig bra kombo. Snart opp til toppen av byen for ukens siste arbeidsdag. Middagen er bestilt hos Sjømaten på Vinderen…så da er vel egentlig alt som det skal være.
Russen sover pga samtlige russ over hele riket har eksamen i norsk i dag. Ja god dag fra vest for Oslo. Eksamensvakt for nettopp russ i norsk. Sånn vet jeg det. Bare denne skolen alene har over 300 elever oppe i norsk i dag.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:
G'moorgen, ja .. Ukens beste dag, ja .. akkurat som de andre seks.

Mye fotball å følge med på i dag, ser jeg .. utenom de vanlige akivitetene, som bleieskift, bikkjematkoking osv .. Så lite fred å få.

Flagget er oppe, men det amerikanske ovetr (slik kotymet er her borte), men i morgen skakl det få svaie alene, uansett hva MAGA-'Karen' i nabohuset mener. Full av jug er hun også' 'Alle de andre naboene' mener jeg er en landssviker og det som verre er, men ingen jeg har møtt synes å dele hennes oppfatning ... Men whatever - hun og hennes 'kultvenner' står foran en solid kalddusj.

Fest med måte og hold vaflene varme!

God morgen fra Santiago. Gårsdagens hagefest i anledning nasjonaldagen gikk på skinner med 300 gjester. Rydding i dag og så er det ny runde i morgen. Ha en bra fredag.

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Har slitt med forkjølelse, hoste og nysing de siste dagene. Nå synes jeg det virker som det letter litt, så det lover jo godt for 17 mai feiring. Da jeg kjørte forbi supermarkedet i dag var det kaos. Folk handler jo som gale når det er 2 dager butikken ikke har åpent. Så jeg får heller gå i kveld en gang når folk flest er ferdige. Så får jeg håpe det er noe mat igjen der.

Ellers meldes det om 18-20 grader og sol i morgen, så det kan vi ikke klage på.

God 17 mai ønskes!

God formiddag fra Warszawa!

Her er det grått og kaldt med delvis regn og delvis hagl og så vidt +7´C. Bor denne gangen i bydelen Powiśle, et spennende område som er i vekst og har et ungt og livlig bistromiljø og flust av barer og diverse interessante matvogner langs elvepromenaden ved elven Wisła.

Byen preges at det avholdes presidentvalg nå på søndag og kampen står mellom Warszawas ordfører den kunnskapsrike, hederlige og fotogene Rafal Trzaskowski eller sittende president Andrzej Duda som er en levning fra polens autoritære æra og evt en knippe obskure kandidater som de færreste vet noenting om. Det blir interessant å se hvilken retning Polen nå velger. Presidentembetet kan legge mange snubletråder for landets statsminister så dette er et viktig valg både for Polen og EU.

Ønsker alle en fin dag!

Putta er nok ute og jobber flittig, slik han gjorde til valget her i Tyskland.
God bedring Bizflyer, you me both.

Back