Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart ut og opp til toppen av byen. Blir lang dag som avsluttes med middag sammen med 10 engelske kunder i kveld. Nyt fredagen på din måte!

Det er fredag og bryllupsdag så planen er Stallen i kveld. Aller først er det ut på joggetur til fuglekvitter og møter sikkert et rådyr eller to på veien mot kontoret. Da er det bare å nyte dagen!

Morn fra SK2302. Her har Berg Hansen rota med bookinger, og SAS er forsinket.
Muligens skyldes forsinkelsen den pågående "gå sakte aksjonen" til gjengen i ground handling, ikke vet jeg. Men Norges tregeste lufthavn leverer som alltid i verdensklasse på tregheten :)

Last edited:
Morn fra Tønsberg. Fortsatt litt feber-pjusk minstemann, men det betyr jo ikke at man skal sove noe lenger på morgenen av den grunn...
Blir vel ikke de helt store ambisjoner i dag heller tenker jeg

Mornings fra linje 1. Skal ikke så langt opp som EB men bare til Gaustad og Riksen for en dagvakt. Det er søren meg blitt skikkelig labyrint på den byggeplassen. I går måtte jeg lete lenge etter buss for trikk da jeg skulle på møte og middag og ikke hjem etter jobb. Men blir vel bra.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: Og den nye Air Force One blir 747-8i

God morgen fra gymmet. Nå skal litt av maten fra London konverteres til menneske. Nydelig tur hjem i går med Bolaget og fikk bunkret opp med noen gode amerikanske druer.

FruS har bestilt pil pil scampi i kveld så da blir det nok det.

Mornings fra Asker. Får snart ta på dressen, for et lite pitstop på vei til kontoret. Ryktes det dukker opp flere barn på middag i kveld. Før jeg sniker meg ut for noen kalde øl med andre hockeypappaer. Ha en fin dag.

Morgen fra Lillestrøm. I dag går turen til Seattle for 8 dager med bare fly og avslapping.
Reisen går med Icelandair, der man først får prøve ut deres nye A321neoLR for første gang, før klassikeren 757-200 tar meg videre til Seattle senere i kveld.
Det gledes ja :spin

G-fredag fra det Sørlandske!

I natt fikk jeg en henvendelse fra HM Kongen om jeg kunne booke og eskortere han en snartur hjem fra Asia da han måtte gjøre et avbrekk i oppholdet for å være hedersgjest på en operaforestilling. Han foretrakk SAS Business og siden jeg kunne så mye om reise og dette hastet ville han gjerne at jeg ordnet med planlegging og gjennomføring. Det ville jeg naturligvis gjerne. Før avreise ble han noe bekymret for at det ville være kort tid fra landing til han skulle være i operaen for han hadde ikke så lyst til å reise den lange turen i smoking hvis han ikke rakk å skifte. Det kunne jeg naturligvis berolige han med at det ville det være plenty av tid til, og vi ville også rekke å skifte før kveldsflyet tok oss tilbake til Asia. Han ble beroliget og vi satt av gårde i limousin til flyplassen og kom oss ombord i SAS Business.

Men plutselig så våkna æ og det heile var bare en drøm.....

Hvor tar man det fra??

God helg både med og uten delirium.....

God formiddag fra Forus,

Business as usual her i prosjektet. Det ligger an til en kort arbeidsdag og resten av dagen går med til å gjøre båten klar for sesongen.
Fantastisk flott vær her i sørvest som må utnyttes.
Ha en fin dag og god helg.

Fredag? Er det så spesielt,da? ;)

Her skal jeg straks ut med berneren, og regner med at vi også treffer på noen rådyr.

Skal spre litt jord og ta en tur på Super’n. Ellers ingen store planer, men regner med at jeeg gjør meg fortjent til noe godt i glasset i kveld.

Gooood fredag fra Skaun!

Her er det en rolig dag, leser i Adressa nå at en Boeing 747 cargo fra amerikanske National akkurat har landet på TRD, da med det selvsagt i avisen med bilde og det hele. :)

I helgen skal det synges allsang med Postgirobygget-konsert, kona og jeg drømmer oss tilbake til glansdagene.

God helg!

Kim

Gooood fredag fra Skaun!

Her er det en rolig dag, leser i Adressa nå at en Boeing 747 cargo fra amerikanske National akkurat har landet på TRD, da med det selvsagt i avisen med bilde og det hele. :)

På vei sørover nå. i kun 20.000 for. Skal kanskje ikke så langt?

Forøvrig lagde Gud et smilefjes på himmelen i morges. En pave er død. Tilfeldig? Kjør konspiratorisjonsmakere ..... :cool:

God fredag fra Chile. Fullt hus i går på næringslivseminar i heimen. Bra kur mot jet lag. Trening er unnagjort om om noen timer er det feiring av den nederlandske kongen. Mulig det blir en bytur etterpå også. Ha en bra dag.

Back