Fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Morgenstund med julemarsipan, kaffe og forum. Snart på med refleks for å komme seg oppi Åsen. Siden jeg har gitt alle andre tillatelse til å gå tidlig i dag - så bør vel jeg bli igjen til etter 16 - men med veldig kort vei hjem så skal man ikke se bort i fra at det er fyr i peisen og Aperol i glasset sånn ca 17:00.

Mornings fra Asker. Grått, tåke og mørkt, så skikkelig november. Tar hjemmekontor, så jeg kan starte litt på morgenens matprosjekt og trene litt underveis. I dag skal derimot en Mont d'Or spises, men så er jeg litt i tenkeboksen på vinvalget og om jeg skal avvike fra "What groes together, goes together". Men først skal en følges til skolen. Ha en fin dag

Morn fra Bergen. Målet med dagen, reise vekk fra Bergen og komme seg hjem.

Ha en fin en:)

God morgen fra Clarion i Kastrup, hvor jeg sidder og mæsker mig i en Knausen-lignende frokost - kun “lignende”, da mimosaen mangler og spejlæggene er erstattet af “ hotel røræg” :p!
Om nogle timer indleder jeg første trin af min rejse til Australien med Singapore Airlines. Efter et døgns stopover fortsætter jeg til Sydney. Premium Economy hele vejen; det kunne ha været værre!
Hjemturen bliver på business, men det er en anden historie.
Forresten: jeg var vågen i nat ca. kl. 4.45, da jeg fra mit vindue så landingslysene på et fly på bane 04. FR viste, at det var SK974 fra BKK,
som landede 1 time og 10 minutter før tid! Hm……….
Alle flypratere ønskes en god dag!

Last edited:
Mårnings fra det Sørlandske!
Endelig fredag! I går måtte jeg en tur på bortekontoret. Da jeg skulle hjem igjen siktet jeg meg inn på heisen i parkeringshuset da bilen sto parkert i femte. Det sto en heller bred kvinne foran meg i heiskøen, så da hun gikk inn i heisen sier jeg hyggelig at det er vel plass til en til? Ja, bare du ikke er sånn en voldtektsovergriper svarte hun. Nei, nå er du nok vel overoptimistisk svarte jeg. Det er det siste jeg husker før jeg våknet i en ambulanse en halvtime senere. Maaaakan! Er det rart jeg drikker? Godt det er fredag!

Heeeeeisannnnnn!

God formiddag fra kontorkontoret. Her er man på «læringsarena», men trøbbel med lyd for de som er på Teams. IT er på saken, så da får man ta litt kaffe og forum så lenge. Ingen store planer for helgen, men blir kinobesøk i morgen for å se Nr. 24. Ha en finfin helg[emoji4]

Morn fra Elvebyen. Lite optimistisk vær ute men det er vel ikke helt unormalt for november. Skjer visst div ting og tang i helgen, skal blant annet få meg en halvveis presentabel hårsveis igjen, og det skal spise både middag, kaker og vafler litt her og der

Morn fra havet.

Endelig kom vi oss ut. Kun to dager forsinket og vi måtte til FRO for å komme oss ut, i Bergen er det bare helikopter kaos. Lov å håpe at det blir kaos når jeg skal hjem igjen 20.nov.

Så dagen i dag blir å snu til natt og begynne på vakten kl 19. Må vel ikke glemme Taco kl 18.

God helg

FQTV

God morgen fra mitt tidligere hjem Jumeirah Al Qasr. Her er det frokost der gårsdagen sluttet ved 01.00 tiden, på gode gamle Shimmers. På Al Qasr har jeg fått så mange klemmer nå at hvis jeg ikke før COVID nå så skjønner jeg ingenting. Blir vel her til solnedgang og så nyte så noe så sjeldent som å være alene.

98af2273-3766-4c64-bf2b-f8d1a1990c5d.jpg

God morgen fra Nationaltheatret. Venter på Linje 1 opp til bortekontoret. Relativt deilig med en hel uke med bare kontorering og sånne type ting.

I kveld skal vi være sunne, siden vi ikke var så forferdelig sunne i går eller i forgårs. Sånn egentlig.

Ha en best fredag

Goood fredag fra Skaun!

Her venter man på bøtteballetten som er bestilt for å fikse huset, mens man saaakte men sikkert beveger seg mot en litt redusert helg. Må til Malta søndag, tar "bare" en 12-14 timer å komme seg dit nå, så skal man rekke møtene mandag så må man dra søndag...

Ellers skinner solen her, deilig det!

God helg!

Kim

Litt usikker på hva slags dag dette er, på vei mot Chicago og Mexico.tikket akkurat inn en bong for forsinket fly her. 3 timer foreløpig. Begynte å tenke på at det er vel ved tre timer en har krav på EU-komp, så da er det kanskje ikke så kjipt.

Har en litt dårlig følelse for denne turen, men satser på at det går seg til.

Ser jeg må være fire timer forsinket før det blir noe morro.

Last edited:
God morgen fra Chile. Ministerbesøk vel blåst og en hektisk uke nærmer seg slutten. Etter 2,5 måneder på farten ruller containeren med flyttelasset vårt inn porten her. Det skal bli bra å komme ordentlig på plass. Fest oppe i Santiagos Knaus i aften. Han en bra fredag.

God fredag fra Forus,
Her har en grei travel dag gått kjapt unna med gode møter.
Litt kontorering før utskei om en times tid.
Ha fin dag

G'morgen .. Tok meg tid til en liten tur ned til lake'n med fiskestanga etter lufteturen. Småtåkete og stille men ikke noe napp ennå selv om det spretter fisk både her og der.

Fint og mildt til å være november...

Attachments

• IMG_7964.jpeg
    IMG_7964.jpeg
    751.9 KB · Views: 126
Back