• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredag igjen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Fantastisk vær vi har...måtte det vare. Frokostmøte på et av Thon-hotellene i Oslo før det blir et par andre møter og så en forhåpentligvis tidlig start på helgen. Ha en topp fredag du også.

God morgen fra OSL. Skal straks boarde SK 4685 til BCN. Booket igår kveld litt i «hytten og styrten» fly og hotell 1 uke. Egentlig ikke solen og varmen som trekker...mer tanken på muligheten til ekte og velsmakende gazpacho til lunch. Ønsker alle en god og varm dag her i nord!

Last edited:
God morgen fra en campinghytte mellom Trondheim og Oslo. I dag går turen til Åfjord. Interessant opplevelse med campingliv, kona er oppvokst med det, men dette er min første gang.

En god dag ønskes alle!

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Morn fra havet.

Runder Stadt’en i løpet av formiddagen.
Det pene og rolige været har nå blitt flott og herlig. Hele 14 grader kl 06.

I går fikk vi HKS fra KSU. I dag blir det fra BGO ut på ettermiddagen.

God helg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God fredag morgen fra Groruddalen i Oslo - bare å si god helg og søndag er det vel flydag på Kjeller og den kan nytes i sommerværet.

Jan

God morgen fra Skillebekk. Sitter her i solen og venter på trikken. Uvant med 10 minutters ruter, når jeg er vant til 3 minutters på Sandaker. Så da burde jeg ha sjekker ruter-appen før jeg gikk ut. Planen i ettermiddag er en tur ut på landet for å ta noen innvendige mål av det nye huset. Ha en fin dag

Endelig fredda! Mornings fra Grønland. Litt kortere dag på jobben da jeg har lovet kona harrytur til Nordby i ettermiddag... I bytte får jeg Musikkfest i Oslo hele lørdagen[emoji16] Så får vi se om det blir strand, flydag eller cars & coffee på søndag... Ha en strålende helg.

God morgen fra Ruters grønne busser til avveksling. Jobbintervju står for tur. Uvant å måtte kjøpe tilleggsbillett. Har nok mer enn god nok tid på å rekke det men men å komme for sent til intervju er som å si at man ikke vil ha jobben.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Travel dag igjen her i det Sørlandske.
Sommertemperaturer er det også.
Etter jobb går turen straks til Mandal. Og da blir det nok sent....

I morgen skal jeg sove lenge. Så må jeg dessverre jobbe litt i helgen også, skal jeg bli klar for neste ukes reise-eskapader. Ikke mindre enn 11 flyreiser skal gjennomføres....

God helg ønskes!

God morgen fra Lillestrøm. Montør av solskjerming skulle vært her kl 08, men ringte 08:40 for å si at "første jobben gikk litt skeis, så han kommer ca kl 10". Mon tro om ikke første jobben egentlig var å komme seg ut av senga...

Så da blir det nok hjemmekontor her i dag. I og for seg greit nok. Ingen andre store planer, utover å bevege meg litt og å spise hos opphavet i ettermiddag.

Ha en fin dag i solen

God morgen fra en campinghytte mellom Trondheim og Oslo. I dag går turen til Åfjord. Interessant opplevelse med campingliv, kona er oppvokst med det, men dette er min første gang.

Husk grilldressen! :cool:

G’morgen. snart klar for ukens siste arbeidsdag. Skikkelig rock’n’roll i natt, men sov gjennom det meste. Nå er det imidlertid bare grått.

Nå frokost.

God ettermiddag fra tiggerstaden. Skal snart opp til OSL for helgens oppdagelsesferd, nå er det Røros2 som står på planen. Og enda en gang har jeg glemt musikkfestivalen første junihelg i Oslo når jeg senhøstes booket juniturene. Festivalen er lett å glemme når man fokuserer på å få brukt bonsupoeng som er i ferd med å gå ut.

Røros2 skal i alle fall ha mer behagelig temperatur enn hva man opplever her. 27,2 på soverommet i natt selv med åpent vindu. Hadde jeg ikke hatt en oscillerende vifte over sengen hadde det blitt en utfordring å få sove. Selv termostaten til varmekablene på badet fant ut at det var så varmt at de har stått av i flere dager nå.

Ha en god en alle som vet hvordan de skal håndtere temperaturen... uten å ty til marinering på Sørenga.

Jaja da har man endelig fått booket det siste for sommerens fotballVM tur - nemlig hjemreisa via en tvilsom russisk bookingside som i stedet for å gi deg en PNR gir deg to. Kan være forklaringa på hvorfor den var billigere enn alle andre sider. Jaja med over 4 timer transitt på SVO så burde det gå fint. ,men Google Translate hjalp veldig ja.

Og der var visst Trumfvisa nede. Ikke morsomt å bli sett som en kriminell når man prøver betale.

Og der var visst Trumfvisa nede. Ikke morsomt å bli sett som en kriminell når man prøver betale.

Bare blakk vel, ikke kriminell? Det er ikke kriminelt å være blakk, men vi andre som er dritrike får lov å fnise litt. Det er alt.

Du er ikke alene .... ^_^

Visa sliter med kortbetalinger i Europa

Enkelte betalinger med Visa-kort går ikke gjennom flere steder i Europa, melder selskapet.

Omfanget av problemet er foreløpig uklart, men Visa-kunder over hele Europa har klaget på Twitter over å ha fått avvist betalinger, melder BBC.

Bare blakk vel, ikke kriminell? Det er ikke kriminelt å være blakk, men vi andre som er dritrike får lov å fnise litt. Det er alt.
Nja, flere land har så høye bøter for å være blakk at folk ikke har råd til det.

Back