GF1 ScanFlyer Gold 30 Sep 2013 #1 Fredag 27/9: pent vær, godt lys Jeg startet dagen ved vestre bane, 01L. Så forflyttet jeg meg til østre bane, motsatt side av flishaugen. Deretter til flishaugen, så til plattformen og endelig tilbake til flishaugen. Vakre minner, men ikke det aller mest spennende:
Fredag 27/9: pent vær, godt lys Jeg startet dagen ved vestre bane, 01L. Så forflyttet jeg meg til østre bane, motsatt side av flishaugen. Deretter til flishaugen, så til plattformen og endelig tilbake til flishaugen. Vakre minner, men ikke det aller mest spennende:
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Sep 2013 #2 Re: Fredag 27/9: pent vær, godt lys Takk for flotte og interessante bilder, spennende eller ikke! Beste hilsen Espen
Re: Fredag 27/9: pent vær, godt lys Takk for flotte og interessante bilder, spennende eller ikke! Beste hilsen Espen
T toftos ScanFlyer Gold 30 Sep 2013 #3 Re: Fredag 27/9: pent vær, godt lys Flotte bilder, er flott å se at Sas har pyntet noen av flyenen sine
Re: Fredag 27/9: pent vær, godt lys Flotte bilder, er flott å se at Sas har pyntet noen av flyenen sine