Fredag 13.

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Ble veldig hyggelig julebord i går kveld også. Nå opp på toppen av byen før det blir nok et julebord i ettermiddag/kveld. Bruk fredagen:-)

God fredag den 13. Fri i dag og hele helga. Det er også luciadagen så man får ta seg en lussekatt..ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Det var da en dyster påmindelse på godmorgentråden ivdag. Uansett er man ferdig trent, rukket og irritere seg over hvor mye raskere windows og office var før og startet forberedelse av avdelingsmøte. Kone og en arving borte i helgen då regner med en rolig helg.

Det var da en dyster påmindelse på godmorgentråden ivdag. Uansett er man ferdig trent, rukket og irritere seg over hvor mye raskere windows og office var før og startet forberedelse av avdelingsmøte. Kone og en arving borte i helgen då regner med en rolig helg.
Dette er å meddele falske nyheter. Husker du Windows Vista eller? Gud bedre så lang tid det tok.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra hjemmekontoret. Kaffedrikking i spedd ymse ærend. En arving som skal kjører både til og fra hockeyhallen. Kona er ute på julebord, så da blir det et mini rakfisklag. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg stasjon. Vekkerklokke-gutta mine er bortreist, så da forsover jeg meg naturlig nok og rekker ikke toget mitt. En liten økt på kontoret venter (og helt sikkert en runde FIFA...) før man tar litt tidlig helg og setter i gang med helgens fanterier. Reiserute er planlagt, overganger trippel-sjekket, overnatting booket og sekken pakket. Satser på at en TR dukker opp underveis

God morgen fra kontoret. Fikk for en gangs skyld sett Lucia-toget på skolen med barna som var ganske så hyggelig. I dag er det fullt opp med møter og til kvelds er det mexe-mat i stugu. Blir mye kjøkkentjeneste denne helgen da vi skal feire julaften på både lørdag og søndag da neste helg tilbringes ved Chao Phraya River.

God morgen fra Forus. Som vanlig er det grått ute. At Fredag tilfeldigvis sammenfaller med den 13ende betyr ikke så mye, det er mer enn nok av ting som kan gå galt likevel.:old

Snart er det helg. :drink

God morgen fra Santiago. Siste innspurt på hjemmekontoret. En treningsøkt i ettermiddag og så skal det pakkes til morgendagens utflukt til Påskeøya. Grilling i kveld.

God formiddag fra Forus II,

En god dag her i prosjektet og O&G bransjen. Lunsjen var juletallerken her på huset , trenger egentlig en liten strekk før siste økt i dag , men det kan bli utfordrende.
Anskaffelse av et juletre står på planen for ettermiddagen.
Ha en fin dag.

God morgen fra 35000ft over havet nord for Cancun (endestoppet for dagen). Ca. 12 timer har passert ombord på TK184 til MEX. Fikk meg drøye 6 timer på puten, det er fint med nattflyvning hele veien.

Håper at vi kommer oss videre til CUN med bagasjen vår på light billett med Aeromexico og Elite Plus status...

Ha en super dag!

G'morgen! I gang med ukens siste arbeidsdag. Her er trøkket høyt som vanlig, men så lenge jeg slipper å ha kundene i fjeset (for det meste ihvertfall...) så er det ihvertfall levelig.

Kvelden skal tilbringes foran peisen, trolig med en god bok, en snorkende hund og et glass myrvann. Har ikke særlig større ambisjoner om dagen.

God kveld fra foreløpig to timers overtid med å "titte på skjermen mens man venter på at noen i Sverige skal fikse feilen sin". Utrolig hvor liten tue (les: pakke) som kan velte (les: stanse) stort lass (les: trailer).

Back