Fred Olsen L188 Electra dekaler nå i 1/72

rhusberg

ScanFlyer Silver
Fred Olsen L188 Electra dekaler nå i 1/72

Hei,

Da er 1/72 variantene av Fred Olsen L188 Electra dekalet klar for levering.
Disse er lasertrykket med hvite og metal dekaler trykket a Draw Decals med
deres Digital Silk printer. Prisen for LN72-LE18 og 19 er kr 150.- mens LN72-LE20
koster kr 120.- pr stk.

Bestilling til rhusberg@online.no eller via nettsiden www.lndecals.com

Happy modelling,
Ruben

LN72-LE18FredOlsenElectra1.jpg

LN72-LE18FredOlsenElectra1decals.jpg

LN72-LE19FredOlsenElectra2.jpg

LN72-LE19.jpg

LN72-LE20FredOlsenElectra3.jpg

LN72-LE20.jpg

Re: Fred Olsen L188 Electra dekaler nå i 1/72

Dette ser fristende ut ja, men hvem lager 1/72 L-188 Electra byggesett? Har kun sett Hasegawa sine P3 Orion. Jeg er ikke helt på banen når det gjelder denne fly-typen heller for å være helt ærlig, hvilke forskjeller er det mellom en Electra og en Orion (bortsett fra sensors)? Er det store 'ombyggninger' vi snakker om her?

Jeg er ikke helt på banen når det gjelder denne fly-typen heller for å være helt ærlig, hvilke forskjeller er det mellom en Electra og en Orion (bortsett fra sensors)? Er det store 'ombyggninger' vi snakker om her?
Skroglengde foran/bak vingen. Mindre "utbulning" for bomberom P-3. "Empennage" dvs hale-delen av skroget er annerledes, ikke bare pga MAD-bom. Cockpitvinduer, P-3 har 2 sidevinduer, 2 frontvinduer samt et midtvindu, altså a la DC-9. 4 observasjonsvinduer på P-3.
Det er det jeg kommer på i farten, altså en hel del forskjeller.

Det er vel lettest og kjøpe Hasegawa`s Orion, og conversion settet til Contrail.

Dette ser fristende ut ja, men hvem lager 1/72 L-188 Electra byggesett? Har kun sett Hasegawa sine P3 Orion. Jeg er ikke helt på banen når det gjelder denne fly-typen heller for å være helt ærlig, hvilke forskjeller er det mellom en Electra og en Orion (bortsett fra sensors)? Er det store 'ombyggninger' vi snakker om her?

Hei Harald,

Welsh har akkurat gitt ut en Electra i 1/72 ! Det var denne vi
ventet på før vi skalerte opp dekalet :-)

Happy modelling,
Ruben

Takk for alle de opplysningene. Welsh blir jo kanskje litt dyrt i lengden, men trolig en god investering skal man ha ett godt 'grunnlag' for Electra dekalene til Ruben.

Hei,

Da er de to arkene som ble solgt ut på noen få dager igjen
tilgjengelig. Ta kontakt på rhusberg@online.no hvis du ønsker
bankoverføring, eller direkte på nettsiden for paypal.

Happy modelling,

Ruben
www.lndecals.com

Back