Fra en våt og grå dag på OSL

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
Fra en våt og grå dag på OSL

Fredag var det nydelig, og arbeidsdag. Søndag kan bli fin, men er opptatt i andre lag. Lørdag var dagen for spotting, men sikten fra gjerdet til tårnet der ENGM RAMP sitter var nesten fraværende.

Men jeg rakk å få sett hva SN Brussel hadde kommet med, OO-DWJ med en hardt tiltrengt solfaktor :)

På laaaang avstand kunne jeg se MD-90 SE-DMH stå parkert utenfor STS

Det var mye vann på rullebanen, og det gir fine effekter. D-AIQL gikk tilbake til Frankfurt, og LN-BRH gikk til Faro. Så var det OH-LEG forsinka tilbake via Arlanda, OY-KBB tilbake til CPH og OE-LFR tilbake til Vien. Så kom regnet for alvor igjen, og jeg dro hjem langs en motorvei som var enda våtere.

Attachments

• SNdwj300906xc-1.jpg
    SNdwj300906xc-1.jpg
    114.4 KB · Views: 8
  • SE-DMH 30906.jpg
    SE-DMH 30906.jpg
    152.4 KB · Views: 8
  • LHiql-300906-2.jpg
    LHiql-300906-2.jpg
    106.3 KB · Views: 9
  • SKbrh300906-1.jpg
    SKbrh300906-1.jpg
    111.1 KB · Views: 8
  • SKbrh300906-3.jpg
    SKbrh300906-3.jpg
    130.9 KB · Views: 10
  • SKkbb300906x.jpg
    SKkbb300906x.jpg
    148.2 KB · Views: 5
  • OSlfr300906.jpg
    OSlfr300906.jpg
    125.4 KB · Views: 4
Re: Fra en våt og grå dag på OSL

Din chef gav dig inte fint väder men likväl fina bilder

Flott!

Originally posted by Savipix

Din chef gav dig inte fint väder men likväl fina bilder

Flott!
Det er nok viktigere ting en været...
Takk likevel, og så glemte jeg å legge ut OH-LEG. Da den tok av langt sør for meg, var det fugler i området, ses som små mørke

Attachments

• AYleg300906-2.jpg
    AYleg300906-2.jpg
    130.7 KB · Views: 3
  • AYleg300906-4.jpg
    AYleg300906-4.jpg
    117.6 KB · Views: 4

Du fikk ikke med deg at SAS fløy Dash 8 (jada, jada Q400...) i dag, da? Eller kanskje det var for mørkt..

Knallbra!! Det blir fine bilder i daarlig vaer ogsaa .. har mye 'freddasbilder' fra Seattle som ble tatt i drittvaer ... :p

For å være helt ærlig synes jeg nesten dette var mer spennende enn det andre som postes her av bilder. Sjeldent vi ser bilder i dårlig vær og det gir en bedre følelse og inntrykk av fart og kraft en solskinnsbilder....

Originally posted by TUC
Du fikk ikke med deg at SAS fløy Dash 8 (jada, jada Q400...) i dag, da? Eller kanskje det var for mørkt..
Jeg ser gjerne en Dash 8, men det var nok MYE som gikk der i går uten at jeg så det. selv med regnfrakk og gummistøvler er det grenser for hvor mye vanne en vil utsette seg for. Bildene over er tatt i løpet av ca 45 min mellom kl 13 og 14, mens det bare var "dryppregn"...

Flott å se Ole Johan, spennende at du er digital og kan være raskt ute med resultatene ;) ble nok ikke noe flybilder på meg i går med det været fristet lite men syntes du fikk det bra til...Gratulerer med første tur til OSL digitalt...he he:-p

Nydelige bilder! Dårlig vær gjør det mye mer spennende. Litt ironisk med SNs Sun factor 06-design.

Flott! Alldeles glimrende bilder, dette er da mer action enn "solskinnsbilder". Hvor lenge har forresten SE-DMH stått utenfor STS? Den sto der da vitterlig også tirsdag 26. sep? Er den kanskje omlakkert på OSL?

Neckermann-maskinen har jo vært utleid lenge til Nordic Leisure, og der igjen gjennom sommeren (ifølge siste Airways var det vel) til dette Neckermann-selskapet....

Maskinen er visstnok her oppe hos oss på en sjekk, den var bl.a i rusegropa forleden...

Back