LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Fra 1 til 3 aktører mellom Oslo og Manchester på fredager
I dag er første fredag med tre aktører mellom Oslo (OSL/RYG) og Manchester (MAN). Nå har det seg at jeg har fått tak i passasjertallene for to av aktørene inn til MAN, og de er ekstreme:
DY1348 - LN-KKM - 149 av 149 - kabinfaktor 100%
FR3225 - EI-DYR - 188 av 189 - kabinfaktor 99,5%
Ryanair landet med fanfare 2 minutter før tiden, men hvis DY hadde hatt fanfare så hadde de 7 ganger så stor margin som FR ved landing.
Spørsmålet er nå hvor mange som var ombord i LN-TUL som fløy SK4609 inn til MAN i dag? Og TUL greide nesten å holde tiden, men det var ikke deres feil at de var et par minutter forsinekt etter å ha blitt sendt ut i strafferunde mellom Blackbrun og Bolton av NATS.
Det blir veldig spennende å se hvor stor økningen mellom Oslo og Manchester blir i november - tallene for dette frigjør UK CAA rett før julaften.
I dag er første fredag med tre aktører mellom Oslo (OSL/RYG) og Manchester (MAN). Nå har det seg at jeg har fått tak i passasjertallene for to av aktørene inn til MAN, og de er ekstreme:
DY1348 - LN-KKM - 149 av 149 - kabinfaktor 100%
FR3225 - EI-DYR - 188 av 189 - kabinfaktor 99,5%
Ryanair landet med fanfare 2 minutter før tiden, men hvis DY hadde hatt fanfare så hadde de 7 ganger så stor margin som FR ved landing.
Spørsmålet er nå hvor mange som var ombord i LN-TUL som fløy SK4609 inn til MAN i dag? Og TUL greide nesten å holde tiden, men det var ikke deres feil at de var et par minutter forsinekt etter å ha blitt sendt ut i strafferunde mellom Blackbrun og Bolton av NATS.
Det blir veldig spennende å se hvor stor økningen mellom Oslo og Manchester blir i november - tallene for dette frigjør UK CAA rett før julaften.