Da har jeg brukt noen timer på foto og slik, og her kommer billedserien fra da vi hadde besøk fra AB Varmförzinkning som kom med sin Beech C90 King Air fra Sør-Sverige til Hamar for å komme til et møte med Vegvesnet ifm ny 4-felts E6 på østlandet. Toppene i selskapet fløy selv. Genialt opplegg. I stedet for å sitte i en bil i 6-7 timer hver vei fløy de med firmaets fly 1 time hver vei, og fikk i tillegg sett seg rundt omkring i Hamar & området rundt, heriblant domkirkeodden med ruinene i vernebygget av glass (som firmaets sjef fremhevet spesielt)...
Da kommer bildene. Jeg angrer litt også på denne gangens fotobylinje... men men!
Rakk såvidt å komme på flyplassen idet de landet. Her taxer de inn TWY B
Gjorde en 180 graders sving ved enden av apron og reverserte seg inn på plass
Wing insp!
Luftinntak. I likhet med dash 8 går luten inn her og så OPP inn i motoren.
Bypass "utgang". I motsetning til dash 8 er denne alltid åpen, der man på dash'en har en ENG INTAKE BYPASS DOOR...
Da var jeg fornøyd med dagen! Her er bilde fra før de tok av... no shit?
Da kommer bildene. Jeg angrer litt også på denne gangens fotobylinje... men men!
Rakk såvidt å komme på flyplassen idet de landet. Her taxer de inn TWY B
Gjorde en 180 graders sving ved enden av apron og reverserte seg inn på plass
Wing insp!
Luftinntak. I likhet med dash 8 går luten inn her og så OPP inn i motoren.
Bypass "utgang". I motsetning til dash 8 er denne alltid åpen, der man på dash'en har en ENG INTAKE BYPASS DOOR...
Da var jeg fornøyd med dagen! Her er bilde fra før de tok av... no shit?