• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Foto "shooting" mellom helikopter og meg - LN-OLO vs. LN-DAG

LN-DAG

ScanFlyer Pensjonist
Da Lufttransport AS skulle inspisere den nye (midlertidige) landingsplassen ved Finnsnes (29 okt 09) så jeg på bildene i etterkant at de også hadde fotografert meg.... :)

IMG_7739-2x3-1.jpg

IMG_7739-2x3foto.jpg

IMG_7728-1x1.jpg

IMG_7741-2x3.jpg

og etter fotoseansen tok de en tur over byen før de dro hjem til Tromsø / UNN

IMG_7810-2x3.jpg

LN-OLO vs. LN-DAG :)

LN-MEH said:
Ja fin serie, egentlig sjelden å se dem fly såpass lavt med stellet inne!:up:
Det kommer vel ann på hvor ofte man er villig til å knekke beina i et utilgjengelig område så du må vinsjes ut, det ;)

Fin serie, ikke hver dag pilot spotter spotteren :D

Last edited:
Det kommer vel ann på hvor ofte man er villig til å knekke beina i et utilgjengelig område så du må vinsjes ut, det ;)

Fin serie, ikke hver dag pilot spotter spotteren :D

Ja, og det håper jeg jo at jeg slipper å oppleve. Knekke beina uansett hvor, ikke det med vinsjing altså. De øvde forresten på nettopp det for ikke så lenge siden ved Skattøra (Havarivernsenteret).

Back