Blackhawk
ScanFlyer Gold
London: Heathrow (LHR/EGLL) inkl. bilder av A388:
Del: 2
Srilankan Airlines med A330-200, reg: "4R-ALD" -
levert ny til selskapet: 12. jan. 2000.
Aer Lingus med A320-200, reg: "EI-DEF" -
levert ny til selskapet: 2. sept. 2004. Bærer
navnet: "Saint Delcan".
British Airways med B777-200ER, reg: "G-VIIE" -
levert ny til BA: 27. feb. 1997 (leaset fra BBAM).
JAT Airways (Serbia) med B737-300, reg: "YU-ANF" -
levert ny til JAT: 15. aug. 1985, hvor den var
frem til 16. feb. 2006 - da den var en liten stund
hos "AeroContractors" frem til 22. april 2007, da
JAT tok over maskinen igjen. En 25 år gammel sliter
dette her.
British Airways med A319, reg: "G-EUOI" -
levert ny til BA: 13. nov 2001 (leaset fra ILFC).
Air Algerie med B737-800, reg: "7T-VJN" -
levert ny til selskapet: 29. jan. 2001.
British Airways med A321-200, reg: "G-EUXC" -
levert ny til BA: 15. okt. 2004.
SAS (tidl. SAS Danmark) fra København, med A319
og reg: "OY-KBP". Levert ny til SAS: 20. sept. 2006,
og bærer navnet: "Viger Viking".
Swiss International Airlines med A321-200, reg: "HB-IOL" -
levert ny til Swiss: 21. des. 1999. Maskinen er leaset
fra ILFC, og bærer navnet: "Kaiseregg".
British Airways med en av de ytterst få B757-200 som
BA fortsatt har i flåten (fire stk. totalt), denne samt
én til - var de eneste vi så på LHR den dagen. Denne hadde
reg: "G-CPES". Levert ny til BA: 17. mars 1998.
British Airways med B747-400, reg: "G-BYGF" -
levert ny til BA: 17. feb. 1999.
Qantas med B747-400, reg: "VH-OJT" -
levert ny til Qantas: 26. okt. 1999. Og bærer
navnet: "Fraser Island".
Swiss International Airlines med A319, reg: "HB-IPR" -
levert ny til Swiss: 31. mars. 2002. Leaset fra ILFC,
og bærer navnet: "Piz Morteratsch" (litt av en munnfull ja).
bmi med A321-200, reg: "G-MEDG" -
levert ny til bmi: 5. april 2002.
British Airways med A320-200, reg: "G-EUYE" -
levert ny til BA: 5. juni 2009.
Etihad Airways med A340-600, reg: "A6-EHI" -
levert ny til selskapet: 29. okt. 2008. Bærer
"2010 Formula 1, Abu Dhabi Grand Prix"-sticker
bak på maskinen.
Del: 2

Srilankan Airlines med A330-200, reg: "4R-ALD" -
levert ny til selskapet: 12. jan. 2000.

Aer Lingus med A320-200, reg: "EI-DEF" -
levert ny til selskapet: 2. sept. 2004. Bærer
navnet: "Saint Delcan".

British Airways med B777-200ER, reg: "G-VIIE" -
levert ny til BA: 27. feb. 1997 (leaset fra BBAM).

JAT Airways (Serbia) med B737-300, reg: "YU-ANF" -
levert ny til JAT: 15. aug. 1985, hvor den var
frem til 16. feb. 2006 - da den var en liten stund
hos "AeroContractors" frem til 22. april 2007, da
JAT tok over maskinen igjen. En 25 år gammel sliter
dette her.

British Airways med A319, reg: "G-EUOI" -
levert ny til BA: 13. nov 2001 (leaset fra ILFC).

Air Algerie med B737-800, reg: "7T-VJN" -
levert ny til selskapet: 29. jan. 2001.

British Airways med A321-200, reg: "G-EUXC" -
levert ny til BA: 15. okt. 2004.

SAS (tidl. SAS Danmark) fra København, med A319
og reg: "OY-KBP". Levert ny til SAS: 20. sept. 2006,
og bærer navnet: "Viger Viking".

Swiss International Airlines med A321-200, reg: "HB-IOL" -
levert ny til Swiss: 21. des. 1999. Maskinen er leaset
fra ILFC, og bærer navnet: "Kaiseregg".

British Airways med en av de ytterst få B757-200 som
BA fortsatt har i flåten (fire stk. totalt), denne samt
én til - var de eneste vi så på LHR den dagen. Denne hadde
reg: "G-CPES". Levert ny til BA: 17. mars 1998.

British Airways med B747-400, reg: "G-BYGF" -
levert ny til BA: 17. feb. 1999.

Qantas med B747-400, reg: "VH-OJT" -
levert ny til Qantas: 26. okt. 1999. Og bærer
navnet: "Fraser Island".

Swiss International Airlines med A319, reg: "HB-IPR" -
levert ny til Swiss: 31. mars. 2002. Leaset fra ILFC,
og bærer navnet: "Piz Morteratsch" (litt av en munnfull ja).

bmi med A321-200, reg: "G-MEDG" -
levert ny til bmi: 5. april 2002.

British Airways med A320-200, reg: "G-EUYE" -
levert ny til BA: 5. juni 2009.

Etihad Airways med A340-600, reg: "A6-EHI" -
levert ny til selskapet: 29. okt. 2008. Bærer
"2010 Formula 1, Abu Dhabi Grand Prix"-sticker
bak på maskinen.