Etter at Newcastle ble kjøpt for blodpenger, og det beste laget i England styres av blodpenger fra Emiratene, har jeg totalt mistet interessen for engelsk fotball. I løpet av Covid savnet jeg også det å gå på kamp, så fra og med i fjor har jeg tatt mål av å se minst 10 kamper med Brann hver sesong. Det er forholdsvis enkelt når en bor her austpå, men av og til er det også kjekt å reise både "hem" en tur, samt besøke andre stadioner i andre byer. 16 mai ble det derfor en dagstur til Bergen, og 4 juni en dagstur til AES. Et veldig hyggelig forum-medlem ordnet klapp på turen fra TRF til BGO, og det må jeg bare si at jeg setter utrolig pris på 
Jaja nok babling...
Først gikk turen fra TRF til BGO, etter å ha levert både frue og barn hos svigers. Her var det LN-RDZ og to veldig hyggelige piloter som fløy over til BGO. Bilder følger under
Standard vær i Bergen
Nydelig stemning på stadda, fullt hus og 4-1 til Brann mot Stabæk
Turen hjem gikk med LN-WEB samme dag, avgang 23.00. Helt fullt hus, med både tapende lag Stabæk (Og Odd som kom fra SVG etter å ha tapt mot Viking).

Jaja nok babling...
Først gikk turen fra TRF til BGO, etter å ha levert både frue og barn hos svigers. Her var det LN-RDZ og to veldig hyggelige piloter som fløy over til BGO. Bilder følger under

Standard vær i Bergen

Nydelig stemning på stadda, fullt hus og 4-1 til Brann mot Stabæk

Turen hjem gikk med LN-WEB samme dag, avgang 23.00. Helt fullt hus, med både tapende lag Stabæk (Og Odd som kom fra SVG etter å ha tapt mot Viking).