Første bilde på Anet - forside NÅ

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Første bilde på Anet - forside NÅ

Ja da har jeg fått mitt første airliners.net bilde inn. Sist jeg leverte bilder der var i 2008, med et 75-300mm objektiv og elendige bilder. Dette bildet tok nesten 1,5 uke å få det igjennom køen, men ENDELIG ER JEG INNE! Nok prat, her er forside (LH a380) og her er bildet i seg selv:
http://www.airliners.net/photo/Lufthansa/Airbus-A380-841/1810426/L/

Ber MOD om å fjerne Baselutvanns tråd

Vil gjerne benytte denne anledningen til å takke Marius (aka Baselutvann) for en fantastisk dag, og ser frem til fremtidige suksessfulle spotterturer med deg! :) Du er av mine aller, aller beste flyvenner

Last edited:
Re: Første bilde på Anet - forside NÅ

Gratulerer så mye!!
Dette var gøy!
Veldig fint bilde.

Vidar

Gratulere så mye, og velkommen i klubben :)

Flott bilde, ser vi stod på samme sted den dagen har nesten det samme bilde med norwegian i bakgrunnen :)

MVH Torben

Foreløpig over 7000 klikk på en dag er ganske voldsomt!
Grattis med første bilde:D

Gratulerer, flott bilde.
Jeg får prøve å få et blinksudd i Berlin (SXF) i morra og komme etter...... he he, nei blir vel værre det.

TK

satser på det ;) slik situasjonen er nå har bildet i snitt hver time ca 720 views. Bildet ble lagt ut ca kl 10.30 idag, så holder seg som nr. 1 på Top 5 of 24H en god stund til.

Ikke dårlig å få bildet sitt på forsida! Gratulerer så mye:D

Tusen takk alle sammen :) Etter ett døgn så har bildet nå 19 360 views, så man får si at forsider er effektive, altså!

Digger bildet halvor! Blir mange flere turer på oss vettu :up:

Morsomme er faktisk at nøyaktig det bildet henger på veggen min hjemme. Da vi kom fra osl stoppet vi på jobben din og printet 2 bilder ut på fotopapir. :D

hehe, artig det ja :) Ja du får bare slenge deg på i bilen - alltids plass til deg

Back