• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forslag til "Mileage Run" oktober 2011

ENSO

Newcomer
Jeg og mitt reisefølge skal på tur i oktober, sånn ca 6.-7.okt til 19.-21. okt. Reisefølget er idag EBS (hulk, iflg henne), men ønsker seg tilbake på EBG. Jeg er EBB, og vil være godt fornøyd med å komme opp på sølv. Vi skal innom SIN (4-6 dager), og helst også BKK (3-4 dager), men er ellers fleksibel på datoer og andre stopovers. Vi skal legge inntil ca kr 20.000 hver i billett. Utfordringen er å finne en tur/routing som gir mest valuta (les poeng/flytid/opplevelser) i EB.
Har allerede registrert at SK har et greit tilbud i Eco Extra OSL - SIN (via BKK), til drøyt kr 12.000 p.p., evt i underkant av 20' i biz. Gir henholdsvis 21000 poeng og 28400 poeng.

Gode forslag mottas med takk! TR blir garantert levert etter turen.

Back