• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forskjell på SAS-lounger?

posthuman

ScanFlyer Blue
Forskjell på SAS-lounger?

Så i SAS-magasinet i går at OSL, CPH, ARN har SAS Scandinavian Lounge og SAS Business Lounge. Hva er forskjellen på disse?

Re: Forskjell på SAS-lounger?

Business Lounge er for hvem som helst med en biz-billett, Scandinavian er for *A sine gullkort-holdere. Sistnevnte pleier å være litt bedre velholdt med mat og drikke.

-A

Så i SAS-magasinet i går at OSL, CPH, ARN har SAS Scandinavian Lounge og SAS Business Lounge. Hva er forskjellen på disse?

SAS Business Lounge er dedikert til de som reiser med en business-billett, mens SAS Scandinavian Lounge er for de som har gullkort i Star Alliance. Sistnevnte har som regel et bedre utvalg av mat og drikke, bl.a. har Scandinavian-loungene sprit.

Scandinavian-loungene finnes bare i København, Oslo og Stockholm, mens Business-loungene finnes i Chicago, New York, Brüssel, London, Paris, Helsinki, Göteborg - og i tillegg er det to business-lounger i Stockholm, en i Oslo og en i København.

SAS Business Lounge er dedikert til de som reiser med en business-billett, mens SAS Scandinavian Lounge er for de som har gullkort i Star Alliance. Sistnevnte har som regel et bedre utvalg av mat og drikke, bl.a. har Scandinavian-loungene sprit.

Scandinavian-loungene finnes bare i København, Oslo og Stockholm, mens Business-loungene finnes i Chicago, New York, Brüssel, London, Paris, Helsinki, Göteborg - og i tillegg er det to business-lounger i Stockholm, en i Oslo og en i København.

Hvor er den annen lounge i Stockholm? Jeg har kun vært i den som er mellom pirene i Terminal 5.

Hvor er den annen lounge i Stockholm? Jeg har kun vært i den som er mellom pirene i Terminal 5.

Der er også en SAS indenrigslounge i T4. Den er ikke så stor og som regel uden bemanding . Så for at komme ind kører man kortet gennem en læser.

Der er også en SAS indenrigslounge i T4. Den er ikke så stor og som regel uden bemanding . Så for at komme ind kører man kortet gennem en læser.

Takk, stemmer, jeg har vært i den en gang for veldig lenge siden om jeg tenker etter.

Back