Førr ei tirsdags morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Førr ei tirsdags morgen

Glad tirsdag... Om noen timer drar vi ut på skreifiske her i Lofot1 - bare sove litt først. Turen med mS Finnmarken fra Stokmarknes til Svolvær med boblebad og champis på dekk var fantastisk...håper denne dagen blir like innholdsrik. Dagen avsluttes med en dash til Bodø og en griseflyvning til Oslo...

Re: Førr ei tirsdags morgen

God tur fra oss paa Hawaii om en liten time baerer det videre med Hawaiian til Seattle..aa fly som I gamle dager, hvor en faar et godt varmt maaltid, ingen kjosgebyrer, og jammen er det billig ogsaa...Solen skinner og Hawaii er klart til neste forum medlem (SQ 777) vi tok godt vare paa holmene..og fjernet skyene

Da bærer det til sjøs....men været er ikke det aller beste - men kanskje bra for fiskelykken.

God morgen fra Oslo. Lettskyet ute og frokosten er straks fortært. En tur innom de gamle på vei til jobb for å stjele en bil. Itillegg skal en lite glassbord til stue kjøpes inn i kveld, da er det ikke så mye jeg mangler her i leiligheten (så snart jeg får levert alt stæsjen jeg nå har i bestilling). Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim :)

På an igjen ;) Ny dag, nye oppgåver, og ikkje minst moglegheiter ;)

Avreist til OSL i queld.

Ha ein fin dag alle saman :)

God morgen fra Norges hovedflyplass.

Her det lettskyet og enda litt kaldt. Det ser ut til å bli en strålende dag i dag.
Trafikken går i rute og det ser ikke ut til å være spesielt mye kø heller, bortsett fra en gjeng charterturister som ikke helt har forstått opplegget. :rolleyes:

god tirsdag morgen fra uke2 av pappapermen. I dag skal sønnen møt noen skumle typer til lunch.Lurer på hvordan dét skal gå. Ellers blir det nok en dag som bleieskiftarbeider, og kanskje jeg får jobbet litt i dag også - må jo passe på at man ikke er glemt på HQ. I løpet av et par dager regner jeg med å få vite om jeg har jobb fremover, og hvordan "Core SAS" vil innvirke på min arbeidssituasjon.

God morgen fra Forus! Kom meg senere på jobb i dag enn planlagt pga noen logistikkmessige problemer. End of story: Jeg måtte ta bussen!

Ha en fortsatt god dag! :D

Last edited:

God morgen

Snuppa levert i barnehagen og jeg er hjemme for litt frokost og en myk start på dagen.
Blir å sette kursen mot OSL om ikke lenge for å gjøre unna litt arbeid. I kveld blir det å fortsette kursingen av Altea.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God tur fra oss paa Hawaii om en liten time baerer det videre med Hawaiian til Seattle..aa fly som I gamle dager, hvor en faar et godt varmt maaltid, ingen kjosgebyrer, og jammen er det billig ogsaa...Solen skinner og Hawaii er klart til neste forum medlem (SQ 777) vi tok godt vare paa holmene..og fjernet skyene

Flyr dere biz, eller har dere funnet et bra amerikansk flyselskap? Jeg fløy med NWA, og det eneste man fikk var alkoholfri drikke, ikke gøy når man sitter på vindusplass (De spredde hele reisefølget på 6 over 25 rader).

God morgon från Uppsala,

Alla gästerna kastades ut igår och nu står städning av lägenheten på programmet innan jag ger mig in mot universitetet. Solen skiner och SMHI varslar 10 grader plus i Sveriges fjärde största stad.

Önskar alla en super dag!

God dag. Sola begynner å ta tak over Oslo, det er flott siden jeg skal ut en tur...

Det blir en fin tirsdag kjenner jeg, men dessverre får jeg ikke deltatt på Schrøder ikveld heller.

G'tirsdag fra Maura.

For en gangs skyld var man våken litt tidlig etter en god natts søvn. Burde prøvd det litt oftere :rolleyes:.

Satser på en liten "ekspedisjon" før jobb, for å bl.a. skaffe meg et par nye sommerdekk, samt få ordnet en time til denne EU-kontrollen..

Dere får ha en god tirsdag, hvor enn man måtte være i verden :).

God morgen fra Sandvika eller var det formiddag?
Det går kjapt unna på morgenkvisten som forøvrig startet med en god frokost som vanlig med rett bestikk grytidlig idag.
Grått i hele vest-Norge på morgenkvisten , men det klarnet opp da vi passerte Totak og Møsvatn med SK4002 og LN-RPZ i halv syvtiden.
Etter hvert steg solen opp og laget fine farger på himlingen da vi nærmet oss OSL.
Snart er det tid for lunch som en del av den skumle gjengen.
Ha en fin dag forumister og nytt noen bilder tatt fra SK4002 blandt trøtte medpassasjerer.

Attachments

• DSCN5733.JPG
    DSCN5733.JPG
    122.9 KB · Views: 195
  • DSCN5740.JPG
    DSCN5740.JPG
    72.9 KB · Views: 193
  • DSCN5744.jpg
    DSCN5744.jpg
    32.6 KB · Views: 188
  • DSCN5745.JPG
    DSCN5745.JPG
    76.6 KB · Views: 186
  • DSCN5750.JPG
    DSCN5750.JPG
    103.1 KB · Views: 184
  • DSCN5751.JPG
    DSCN5751.JPG
    59.2 KB · Views: 23

God ettermiddag fra OSL hvor man sitter på PizzaHut og venter på 1435 avgangen til KRS. Inn i dag morges med SAS. Når jeg lander i KRS lander også kjerring og minstemann fra CPH, så det passet jo fint i forhold til transporten hjem.

Nå blir det ikke noe reising før over påske!

BF:cool2

G'morgen fra avdeling Obamastan. Her er det smågrått og det kan se ut som det blir noen ettermiddagsbyger etterhvert.

Junior er fortsatt ikke helt i slaget, men det er en stor matteprøve idag som han må ha en bra karakter på for å unngå sommerskole. Og siden han vil til Norge i sommer, må dette unngås for enhver pris. Jeg tror aldri jeg har sett ham mer fokusert. :lol:
I tillegg reiser vi til Seattle lørdag, så det gjelder å vise seg fra sin beste side.

Airways og Ground Handling er i hus, så dolektyren er sikret de nærmeste dagene!

God ettermiddag fra hjemmekontoret. Enkelte dager er det bedre å sulle hjemme enn å streve borte, dette var en av de dagene. Det dufter godt her nå, så jeg blir jeg opptatt med en kopp kaffe og litt å bite i på tampen av "arbeidsdagen". Ha en fin ettermiddag.

Attachments

• 31032009185.jpg
    31032009185.jpg
    64.7 KB · Views: 22

Discus har hatt bolle(r) i ovnen?? (Sorry Anders :p)

Her har jeg hatt en vellykket dekkjakt, og Mekonomen på Jessheim gav meg "en fin pris" på noen dekk som lå igjen fra fjorårets katalog, som ikke stod i årets. Rett etter at arbeidsdagen min var offisielt i gang (jeg var faktisk to timer tidlig ute i dag), tikket sms'en om at de var ferdige inn :rolleyes:.

EU-kontroll ble også bestilt, hos et verksted med en MD80-modell på kontoret. Synes forøvrig han som jobbet der var litt frekk, for da vi skulle bli enige om når jeg skulle komme dit, klarte han å spørre om "jeg var oppe om morran?".

Back