Fornyet tillit for G4S

Det som og er interresant er at om Securitas hadde vunnet, måtte de sagt fra seg sikkerhetskontrollen hos Avinor, pga da fikk de ene rett, noe konkurranse tilsynet ikke godtok.
Har du en kilde på denne, for det høres småmerkelig ut (PS: "enerett", "konkuranssetilsynet")

Petru: det var vel og litt i hovedsak at G4S tok over alle Adecco's objekt pga de gikk nedom og hjem for noen år siden.

Nei, det var fordi skifte av operatør ifbm anbud er regnet som virksomhetsoverdragelse, og man er faktisk pliktig til først og fremst ansette de som får 'sparken' hos det tapende selskapet.
 
Det er nok ikke kontrollørene som kan for at det går treigt, men mangelen på personell og åpne sluser.

Og så er det en del (unskyld utrykket) en del "kjøttskaller" som skal ha med seg all mulig drit inn i flyet. Samt den gjengen som ikke klarer å planlegge overhodet en så elementær ting som å gå igjennom en kontroll som egentlig ikke kontrollerer noe :) Nææhh, er det også metall.....?

Eneste jeg reagerte på i går var antallet tilfeldige visiteringer, virka til å være en del? Mulig det bare føltes sånn pga tidsbruken.

PS: Den køa til høyre ved "fast lane" var raskere enn den andre når jeg gikk igjennom
 
Back
Top