• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forfatter sökes

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Forfatter sökes

https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/stillingsannonse.do?id=980387

Norsk Luftambulanse
Postadresse:
Postboks 94
1441 DRØBAK
E-post: lilly.ann.elvestad@snla.no
Nettside: www.luftambulanse.no

I 1978 grunnla avdøde lege Jens Moe sammen med andre ildsjeler Norsk Luftambulanse. I dag, som den gangen, er formålet å redde liv utenfor sykehus, og å styrke den akuttmedisinske beredskapen i Norge. Norsk Luftambulanse er en av landets største medlemsorganisasjoner med over 800 000 mennesker som medlemmer.

Norsk Luftambulanse består av mennesker med høy kompetanse og sterkt engasjement for vår visjon: Å redde liv og helse. Virksomheten baserer seg på organisasjonens grunnleggende verdier: trygg, handlekraftig, engasjert, involverende og dyktig.

Norsk Luftambulanse søker

Forfatter
Norsk Luftambulanse fyller 30 år i 2008. I den anledning skal det skrives en jubileumsbok, med lansering i slutten av 2007. Vi søker derfor etter en forfatter til å skrive Norsk Luftambulanses 30 års historie, fra begynnelsen da lege Jens Moe og hans medarbeidere startet med legehelikoptervirksomheten i Norge og fram til i dag.

Forfatteren må ha historiefaglig kompetanse gode kunnskaper om norsk helsevesen og dokumentert evne til formidling til et bredt publikum.

Oppgaven som forfatter av jubileumsboken er et konsulentoppdrag, og avlønnes etter nærmere avtale. Ferdig manuskript skal etter planen være levert i løpet av juni 2007.

Norsk Luftambulanse vil kunne tilby tilgang til kontorfasiliteter i våre lokaler i Holteveien 24 i Drøbak.

Søknad bør inneholde CV, liste over publikasjoner og en kort idéskisse for boken sendes innen søknadsfristen.

For mer informasjon om NLA, se våre internettsider.

Antall stillinger 1

Type stilling

Arbeidssted
Frogn (Akershus)
Drøbak,

Kontaktperson
Prosjektleder Erland Kroken, tlf. 909 93 665, eller administrerende direktør Steinar Sørlie, tlf. 64 90 44 44

Søknad sendes
pr.post eller mail til personalsjef
lilly.ann.elvestad@snla.no

Søknaden merkes "Forfatter"

Søknadsfrist 15. oktober 2005

Publiseringsdato 25. september 2005

Siste publiseringsdato 15. oktober 2005

Kilde Aetat servicesenter

Medium Aftenposten

Stillingsnummer: 0212 - 05 - 09 - 000017 (Oppgis ved kontakt med Aetat

Re: Forfatter sökes

KOG eller Aftenpostens Cato Gunfeldt? Uanstett skal boken kjøpes når den kommer:up:

Skulle gjerne flydd med de, men ikke som pasient eller pårørende.

One day in BO-105! :up:

Originally posted by The Ticketor
Jeg nominerer LN-KOG!
Takk for tilitten, men jeg har all respekt for "blodige" bokprosjekter. Det holder lenge med ett om helsevesenet i Hedmark for min del :devot:

Hvorfor er man medlem i Norsk Luftambulanse???
Hjelp meg med min uvitenhet.....

Originally posted by B214
Hvorfor er man medlem i Norsk Luftambulanse???
Hjelp meg med min uvitenhet.....
Fordi det er en ideel, privat stiftelse og ikke en del av det offentlige helsevesenet. De trenger mao penger til driften. Det er også en del fordeler for medlemmer, mer informasjon her

Back