Fordeler med *A Silver på united?

eisa01

ScanFlyer Blue

Har endelig nådd EuroBonus Sølv, men fordelene når man flyr *A og ikke SAS er jo ikke akkurat noe særlig.

Har en tur til Canada og USA nå, er det noen som vet om United gir noen ekstra fordeler til sølvkortholdere? Har søkt litt rundt og sett at man kan få premiuminnsjekk og gratis bagasje innenriks USA noen steder, men har ikke funnet noe på United sine hjemmesider som bekrefter dette.

Lurer mest på om jeg får et ekstra kolli på vei hjem, burde jo fått det hvis man får +1 gratis på innenriks :P

Re: Fordeler med *A Silver på united?

Er EB sølv selv og fikk flere fordeler da jeg reiste med United til USA tidligere i år. Fikk prioritert check inn, fast track i sikkerhetskontrollen og gikk ombord i flyet i boarding group 2.
Altså flere fordeler enn sølvet gir meg med SAS.

*S gir vel bare fordeler i USA, utenom noen småting på eget selskap

Er EB sølv selv og fikk flere fordeler da jeg reiste med United til USA tidligere i år. Fikk prioritert check inn, fast track i sikkerhetskontrollen og gikk ombord i flyet i boarding group 2.
Altså flere fordeler enn sølvet gir meg med SAS.

Er det noe de opplyser om? Jeg kan altså sjekke inn på Gardermoen på Business? Har ikke fått det nye kortet enda, men jeg regner med det er nok med å vise sølvkortet i SAS appen.

Er det noe de opplyser om? Jeg kan altså sjekke inn på Gardermoen på Business? Har ikke fått det nye kortet enda, men jeg regner med det er nok med å vise sølvkortet i SAS appen.
Hvis du legger inn EBS-nr når du booker turen hos UA kommer det noe priority-greier på boarding card, selv trengte jeg aldri å dra frem sølvkortet. Er usikker på om du får noen av fordelene utenfor USA, tror jeg fikk prioritert check inn på AMS...

Så er det sånne som fattern også som trodde at EBG ikke gav noen fordeler utenfor SAS... Måtte pent og pyntelig forklare han alle fordelene på tur med United til Hawaii. Det ble nå mer en digresjon, men litt morsomt.

Det heter visstnok Premier Access, fordelene står her: http://www.united.com/web/en-us/content/products/premieraccess/default.aspx

Premier Access check-in: designated airport check-in lines
Premier Access security lane: exclusive security lanes
Premier Access priority boarding: among the first customers to board
Premier Access priority baggage handling: among the first bags to be delivered

Flaks jeg valgte United, Air Canada hadde også greie priser når jeg bestilte

Back