For flightsimmerne iblant forummedlemmene!

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
Heisann,

vet dette ikke er ett flightsim forum, men nostalgikerne blandt dere kan sikkert like å se at ungdommen ikke bare har Airbus og Boeing å leke seg med i Flightsim på hjemmepc'en.

Flyet er så å si klart, men først har vi en Kingair som skal releases i løpet av August, så er det Caravellen sin tur. Må få takket LN-KOG og LN-KGL, jeg kjøpte to stk av deres Caravelle bøker og sendte de videre til han som står for 3D modellen og han som står for master textures (malingen på 3D modellen), modellen hadde aldri blitt så bra uten den boken!

Mer info og bilder finner dere her:
AlliedFsGroup

carIII-n.jpg

carIII-m.jpg

carIII-j.jpg

carIII-i.jpg

carIII-b.jpg

Joda panel er det også. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av det og postet her litt senere.^_^

Enda en preview fra våre trakter, Le Caravelle Club. Har dessverre ikke hatt tid å sette meg ned for å ta bilder av panel, men lover de kommer! Flyet er laget for FS2004, men vil virke i FSX. Det vil dessverre ikke panelet gjøre, men vi ser på om ikke visse funksjoner som drag-chute etc skal opereres med key-commands, og ikke via panelet slik det vil være på FS2004 modellen.

CAR.LECLUB4.jpg

Og dette er to av de som ble sluppet:

SE-DAF.jpg

LeCaravelleClub.jpg

Håkon har du tenkt på å også få med Caravellen til Bergen Aviation/Transwede SE-DEC? Slik ser den ut i dag der den ligger på ARN:

KOG-04.jpg

Last edited:
Nei den blir ikke å få tak i enda. Dette er jo en Caravelle 11R, og den modellen har vi enda ikke fått ferdigstilt. Med tid og stund derimot...

Back