Folks ! Here is the Deal - It’s Wednesday (Onsdag)

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen

….her roek man paa nok en flytur … 06:00 fra Palm Springs til Seattle, ikke noe bestillings problemer (under 2 minutter paa iPad) ikke noe problem aa sjekke inn og faa Boarding Pass i Wallet (har «bare» byttet sete 4 ganger saa langt, synes det er mye bedre aa kunne bytte sete enn at flyselskapet endrer avgangstid, flytype 4 ganger - men noen liker tydeligvis det!).

Ned til Palm Springs igjen paa torsdag - forventer 0 endringer av avgangstid, flytype og anna greier.

Joe var absolutt i slaget i kveld, en rolig intelligent fyr som jobber effektivt !

Re: Folks ! Here is the Deal - It’s Wednesday (Onsdag)

God onsdag. Trenger jeg å si mer. Positiv test

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra SK 932 på 39.000 føtter over havet.

Passerer Nord Øst spissen av Island i skrivende stund.
Hittil vært en rolig tur, bortsett fra en unge som har klart å hyle ut i ny og ne. Verre enn en flyalarm. Så sovingen tar jeg etter ankomst Bergen.

Hva skjer i helgen? Ny tur over dammen??? Eller Thailand?

FQTV

God morgen fra Mjøndalen. Første etappe er TRF til BGO før man skal ha 2 møter i Bergen. I ettermiddag er det videre med WF398 til ABZ. Deilig å få rørt litt på seg! Ønsker alle en flott dag!

God morgen, Da er strakts konsulentutlysning klar for publishing, brød nr to akkurat ferdig i ovnen. Blir vel generell kontorering utover dagen fra det som vel nå igjen heter gjemmekontor. Får heller vise ansikt torsdag og fredag.

Tror ikke dette blir noen god dag i Ukraina, men vi andre får forsøke å gjøre det beste ut av det.

Fascinerende hvordan man på en gjemmekontordag ikke klarer å få seg opp av senga før man absolutt må, mens man i dag spratt opp klokka 6.

Snart tusle ut å finne Skådan, og derettter vegen til bortekontoret. Tror det blir å hilse på en «ny» kollega i dag også.

Ha en god en :)

Morn fra Kolsås, hvor bølla faktisk purker fortsatt. Hjalp visst å få sove i "riktig" seng...
I dag går turen til The Great Center i Sandvika, burde være overkommelige folkemengder der midt på dagen. Burde også være mulig å løse problemet "hva skal man ha til lunch i dag "

God morgen fra Hvalstad. Nok tailwind til at vi nå ligger i holding og venter på at barnehagen skal åpne. Kontorering og løpetur utgjør det vesentligste resten av dagen. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. To dager gjenstår før det blir en etterlengtet langhelg og hyttetur. Men først skal det drikkes kaffe og sikkert noen verdensproblemer som må sees på også. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Kongsberg. Det ble en urolig natt gitt. Jeg fikk feber sent i går kveld (det er ikke helt gunstig i min situasjon). Heldigvis var temperaturen helt normal i morges. Vi får se om den stiger utover dagen. I såfall er det ensbetydene med et nytt opphold på Kongsberg sykehus. Jeg håper jeg slipper det, men jeg frykter nok for at det blir et nytt sykehusopphold nå.

Hei fra kontoret.. Snart tusle bort til den første årlige sjekken hos bedriftslegen i den nye jobben.. Jaggu er det ikke samme fyren som man hadde på midten av 90 tallet da man startet med shipping - artig. Spennende å se hva han mener livstilen har gjort med skrotten på disse 28 årene.. :D

I kveld (kryss i taket) ser det ut som en vanlig kveld i heimen med normal henting på skole og alle fem samlet til bords.. Deilig.

Sliter fremedeles veldig med å kjøpe bil og det veiver fra skikkelig Harry-sleder til dritkjedelig. Dragen (som betaler) er uenig i alle valg av bil, farger og fremdrift.

Sliter fremedeles veldig med å kjøpe bil og det veiver fra skikkelig Harry-sleder til dritkjedelig. Dragen (som betaler) er uenig i alle valg av bil, farger og fremdrift.
Nye el-bilen fra Toyota ser bra ut :colgate:

God formiddag fra FBU,
Fin tur over fjellet med 4004 og -RUD i nydelig vintervær til møter her østpå.
Tempo'et øker i takt med oljeprisen i prosjektet , men vi holder schedule'n.
Retur vestover med 4043 i ettermiddag.
Ha en fin dag folkens.

Nye el-bilen fra Toyota ser bra ut :colgate:

Den gjør jo det.. Ganske hyggelig priset også og antageligvis svært god driftssikkerhet.. Egentlig tullete og ikke kjøpe noe slik, men det henger jo igjen litt interresse for bil fra barndommen.

Arg, da gikk det som fryktet, innleggelse på Kongsberg sykehus. Av erfaring vet jeg at når først har havnet hit så kan det fort bli en viss lengde på oppholdet (en ukes tid). Kliniske formen er imidlertid rimelig bra heldigvis.

Arg, da gikk det som fryktet, innleggelse på Kongsberg sykehus. Av erfaring vet jeg at når først har havnet hit så kan det fort bli en viss lengde på oppholdet (en ukes tid). Kliniske formen er imidlertid rimelig bra heldigvis.

Huff da. Lykke til og god bedring!!!

God dag fra København. Her reiser vi hjemover straks. Har fått 30 min utsettelse på utsjekk fra "Kappenberger'n", hvilket passet usedvaaaanlig bra da det er litt hektisk kontorering her om morgenen.

Ble desverre ikke Trattoria Fiat i går allikevel. Etter 2 dager med 8 møter der man går inn som Petter Stordalen på en mandag i alle sammen, var vi såpass psykisk utladet at det ble å kræsje på hotellrestauranten istedenfor. Man blir utrolig kjørt i hodet etter to sånne dager, selv om programmet som sådan ikke er så stramt. :)

Men så er ikke Caesar salat og en flaske hvitvin på deling så galt det heller. Selv om det er 2 dager på rad.

Ha en stilig dag

Last edited:

God formiddag fra FBU,
Fin tur over fjellet med 4004 og -RUD i nydelig vintervær til møter her østpå.
Tempo'et øker i takt med oljeprisen i prosjektet , men vi holder schedule'n.
Retur vestover med 4043 i ettermiddag.
Ha en fin dag folkens.

C2 / 60 er reservert Herren ;)

Hau hau .. solen er oppe og terassesesongen er i gang. Orker ikke å sitte inne hvor kona har på nyhetene. Får nok via nettavisene ..

Booket meg en condo for noen dager oppe i den nordvestre kroken (heeeeelt oppe i krysset) for noen dager senere i måneden. Blir hyggelig å se gutta igjen. Har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal fly ennå, men når man reiser på ID, løser man jo slikt i siste liten uansett.

Jaja, snart må man krype inn i vpn-tunnellen igjen ..

Terrassesesongen er godt i gang i Bærum også, far i t-skjorte i solkroken og junior i vogna i skyggen, selv om han riktignok har hatt sesong så lenge det er mildere enn 10 blå ute

God ettermiddag fra Røros. Brøytekanter, vinterstemning - ja nesten en smak av påske her nå. Blir nok Solo (les Aperol spritz) og kvikk lunsj (les middag på Vertshuset Røros) i kveld.

Back