Flystevne-DVD fra Flesland

Jumper

ScanFlyer Blue
Hei!

Ventetiden er over! Nå er DVD-en klar for bestilling - dette gjøres direkte fra Subfilm på følgende adresse:
http://subfilm.no/index.html

God fornøyelse!

mvh
André I. Hjellestad
PR/Informasjon
http://www.bergenairshow.no

Omtale av filmen:

http://subfilm.no/index.html

Denne DVD'en tar deg med på en reise mellom høydepungtene i Bergen Airshow 2005. Du vil få se unikse scener fra Frecce Tricolori-pilotenes cocpit i det aerobatic teamet utfører det umulige, og F16 i lowpass med afterburn. Fær vi tar av med Bleriot XI - første flyet som lettet fra Bergensk jord, og som trygve gran krysset nordsjøen med i 1914.

Ellers er filmen spekket av råe flyscener med maskiner som P-51 Mustang, A10 Thunderbolt, FB.52 Vampire, Aerostars og mange flere.

Trykk play, spenn deg fast og fly av gårde...

Regi: Thor Morten Trå

Klipp: Morten Vee

Grafisk: Paulo Chavarra

Edit: Fixet linkene

Replying to Topic 'Flystevne-DVD fra Flesland'

Smakebit av filmen: http://www.bergenairshow.no/dvd/bas_intro.WMV

...men prisen har jeg fortsatt ikke funnet.

Ja, det hadde vært greit å vite pris og forsendelseskostnader...

Er det forresten noen her som har videoen som ble laget fra Luftforsvarets jubileumsstevne i juni 1994??? Den skulle jeg gjerne sett.

Århundrets DVD klar for salg!
DVD filmen Bergen Airshow 2005 er nå klar til bestilling. Filmen er blitt
den beste Airshow filmen noen gang produsert i Norge. Varighet 55 min + 2 x
5 min ekstra materiale + 150 fete stillbilder.

Filmen blir solgt på Posten og NAK Shop for kroner 249.00

SPESIALPRIS til klubbmedlemmer:
Medlemmer av Bergen Aero Klubb får kjøpe DVDfilmen til 180,-

Jubileumsbok:
Minner samtidig om spesialtilbud på jubileumsboken til Bergen Lufthavn; "Da Bergen tok av".
Alle medlemmer av Bergen Aero Klubb kan kjøpe denne boken til kr 200,-
Ordinær pris er kr 249,-
Boken er laget i anledning 50 års jubilèet for åpningen av Bergen Lufthavn Flesland.

Skriv deg på liste som henger på oppslagstavlen i klubbhuset, eller send mail til mail@bak.no.
Dere som allerede har bestilt boken på liste i klubben, trenger ikke føre dere opp på nytt, men
husk å føre på DVD dersom dere ønsker det.

Oppgjør og utlevering vil skje like over nyttår.
Opplysninger om dette vil bli sendt ut på mail og våre hjemmesider.

Pga tekniske problemer vil dessverre noen av dere få mailen to ganger, og enkelte medlemmer
vil ikke motta den i det hele tatt. Derfor; dersom du treffer en flyvenn, tips ham/hun om tilbudet!
Info henger også i klubben.

Infogruppen ønsker med dette en riktig god jul til alle medlemmene i BAK.

Hei!

Filmen koster 249,- og kan bestilles på: salg@subfilm.no <mailto:salg@subfilm.no>

Vi har hatt problemer med scriptet på siden vår, så alle som eventuelt
har bestillt filmen der bør sende en epost til salg@subfilm.no <mailto:salg@subfilm.no> og rope
ut så vi kan sende ut filmen. (hadde vært fint om det hadde kommet ut
som en mail til alle på mail listene så folk får vite)

Om du har fler spørsmål kontakt våres salgssjef på: anders@subfilm.no <mailto:anders@subfilm.no> eller på
tlf: 92054556.

mvh. Morten Vee
kontakt: morten@subfilm.no <mailto:morten@subfilm.no>
99620250/55912222

Når vi først er inne på mimring fra flyshowet på Flesland, så må også kalenderen til Avinor for 2006 nevnes.

Jeg var så heldig å få et eksemplar i går av denne nydelige kalenderen, flotte bilder og beskrivelse av fly, team, flygere på baksiden av hver måned. :up:

Og som ikke det er nok så skal kalenderen få hedersplass i gangen, det har konemor lovet :devot:

Kalender nettopp mottatt i posten. Tør påstå at det er den fineste som er utgitt med flymotiver i Norge - og i mange andre land også. Løp og kjøp...

Originally posted by Jumper G5

Kalender nettopp mottatt i posten. Tør påstå at det er den fineste som er utgitt med flymotiver i Norge - og i mange andre land også. Løp og kjøp...

Hvor får man kjøpt den?

Prøv denne:
Infosenteret telefon: 55 99 81 55
E-post: infosenteret.bergen@avinor.no

DVDen kom i posten like over nyttår. Jeg så den nå i kveld, og jeg er vel ikke helt enig i at dette var århundrets DVD. Men jeg fikk jo sett meg selv (+ KAB og LN-THS) på "tv" da! ;)

Hvis jeg vil høre på musikk kjøper jeg meg en CD, eller laster ned mp3 fra nettet. Tullete musikk hører ikke sammen med propellfly som har oppvisning, det er fy. Man hørte så vidt Aerostars med Yak 50/52 av og til, men Mustang og Invader ble totalt overdøvet av lydsporet... Jeg mener å huske de til tider spilte høy musikk under selve stevnet også. :naughty: Det burde være obligatoriske kurs i UK (spesielt på Duxford) for de som ønsker å arrangere flyshow i Norge.

Dessuten savnet man et intervju med den mer seriøse speakeren. :)

Back