• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

‘Flyreiser kan ødelegge sexlivet ditt’

Re: ‘Flyreiser kan ødelegge sexlivet ditt’

At stress er negativt for sexlysten er vel ikke akkurat ny og sjokkerende innsikt... så kan man egentlig sette inn hva som helst slags aktivitet som kan være stressende og få til en god clickbait overskrift....

Hekken, er det som er årsaken. Får avbestille legetime og flyturen min.:(

Jeg tenker at det også kan være andre årsaker enn stress.
5414471090037ad1c6b6234eceaa7849.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Skal blandes nær 50/50 for å bli bra.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Ja, det er lett å 'løse' problemet ved å spe på litt, men da blir jo litt av hensikten borte. Kanskje man skulle lansere en 'serie' med forskjellige blandingsforhold? ;)

Ja, det er lett å 'løse' problemet ved å spe på litt, men da blir jo litt av hensikten borte. Kanskje man skulle lansere en 'serie' med forskjellige blandingsforhold? ;)

Tja, Jack and Coke var stort sett for de som ville bli på snøra så fort som mulig, nesten som tequila shots..
Sukkeret i colaen hjelper godt: Var selv lommekjent med rom/cola når jeg bodde på seilbåt i karribien, det gikk fort og gærnt hver kveld.

Cowboy vann er ikke å undervurdere! Det har gått ned mange liter av det!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back