Flyr er i full gang med å utvide rutetilbudet for sommerprogrammet med stadig flere reisemål. Oppstart for Praha og Stockholm er 7. april. Første flyvning til Billund og Edinburgh er 8. april og for Pisa er datoen 6. mai.
Skulle tro det kom mer til dette sydenlandet.
Fra 8.April
FS1042 OSL-BLL 19:00-20:10 (Man, Ons, Fre)
FS1043 BLL-OSL 20:50-22:00 (Man, Ons, Fre)
Enda en aktør til BLL? Den ruten tror ikke jeg at varer lenge.
6 ugentlige fra midten af august. Alle dage minus lørdage.Ser ut som den øker til 4x ila mai. Også søndagsavgang
Det kan du si, men hyggelige priser så booket en tur til Legoland med dem i mai for hele familien i dag. Ny flyplass blir det også![]()
Jeg tror Flyr heller bør øke antall avganger på allerede eksisterende rutenett, enn hele tiden legge til nye destinasjoner med lav frekvens.
Mulig Flyr har endret strategi på innenlands-rutene, for det er ikke særlig attraktivt med så få avganger på noen av rutene.
Da gjør de jo også, men akkurat nå er jo heller ikke passasjerene der. BGO, TRD ligger jo inne med 4x daglig utover våren, og de fleste eksisterende utenlandsruter ligger jo også inne med økninger etterhvert
Dilemmaet er selvsagt å finne et kryssningspunkt mellom god nok frekvens og en fornuftig kapasitet
For min del så er det mer viktig at et selskap flyr når jeg vil reise, enn at det tilbys mange avganger gjennom døgnet
Da er alt på plass slik at de kan fly til EDI med eget materiell. FGC som tok turen i dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.