Flyprats fotokonkurranse: ÅRETS BILDE 2010

Hermann SF

ScanFlyer Silver
Flyprats fotokonkurranse: ÅRETS BILDE 2010

Dere har stemt to ganger. Dere har stemt fram én vinner. Én vinner som får tittelen ÅRETS BILDE 2010 på Flyprat's fotokonkurranse.

Vinneren er:

Motard / Fred Andrè Strand med hele 44 av totalt 84 stemmer.

#1 - Privatjet i natten
DSC_0066-3.jpg

Vi gratulerer så mye med et flott og stemningsfullt vinterbilde, som jo blir en liten note når vi ser tilbake på slutten av 2010 med noen kalde, vinterlige måneder.
En liten oppmerksomhet kan hentes hos Rob Mulder via PM, og kanskje dukker det opp enda mer.

På en delt andreplass har vi:

baselutvann - SAS på Oslo Lufthavn
AggTouchdown - Svensk JAS-39D Gripen

Samtidig vil jeg benytte anledningen til å takke de som bidrar og holder koken i konkurransen, jeg synes hvert fall det er artig å håndtere så mange interessante bidrag i så mange forskjellige versjoner. Håper 2011 vil bringe fram og synliggjøre flere gode fotografier. 2011 bygger på samme regler og frister som i 2010!:)

Godt nyttår!

Last edited:
Re: Flyprats fotokonkurranse: ÅRETS BILDE 2010

Oi... Dette var moro. :)
19 kuldegrader og tåke var verdt det. :)

Gratulerer alle tre. Motard, neste gang får du Jon til å fjerne søppelsekken :lol:

He he, søppelsekken har faktisk irritert meg litt.

Hipp hipp :D
Veldig bra,Motard og gratulerer!
Når søppelsekken er borte,hva vil du da fjerne?:p
It's all in the details..

Gratulerer alle tre. Motard, neste gang får du Jon til å fjerne søppelsekken :lol:
fjern sekken sjøl cato,du har tid til d din sopp hehe....vi har nok med og holde flyplassen oppe vi nå

hehe kveldsvakt 16-23 så har litt tid.. blir dårlig med bilder av d da men har med camera så d blir da noen bilder. veit du om d er brøyta på volle i d siste?? hvis ikke så gi beskjed så skal jeg prøve og få d til:)

hehe kveldsvakt 16-23 så har litt tid.. blir dårlig med bilder av d da men har med camera så d blir da noen bilder. veit du om d er brøyta på volle i d siste?? hvis ikke så gi beskjed så skal jeg prøve og få d til:)

Skal du ha skikkelige bilder må du få til å brøyte langs gjerdet ved Bravo Syd så disse gutta kommer til. Blir med deg når jeg kommer på jobb neste uke så skal jeg vise deg lillegutt :lol:

Skal du ha skikkelige bilder må du få til å brøyte langs gjerdet ved Bravo Syd så disse gutta kommer til. Blir med deg når jeg kommer på jobb neste uke så skal jeg vise deg lillegutt :lol:

Ja også tar dere med meg på omvisning innenfor gjerdet!!!! :-)

:old dere har glemt noen her!! men får vi alle inn i samme bil a ? kan vel bli litt :crowded i toyotan!

fikser d mr.911. mener du da på østsiden av B syd mot fjernvarmen

Back