Flyplass-TV fra Sola

Kenneth

ScanFlyer Blue
TV Vest lager en tv-serie på 8 episoder som varer 15-18 minutter fra Sola. "Blant annet er vi med i cockpiten til Berlin, vi er med på lossingen av verdens største fraktfly, og vi tar for oss narkotikasøk med hund, for å nevne noe" skrives det i Rogalands avis.

Premiere er 5. mars, og sendingene kan ses på tvvest.no.

Var ikke verdt mer uansett. Var ikke noe å skryte av akkurat. Merkelig klipping og feil fokus på innhold. Terningkast 2 fra meg.

Var ikke verdt mer uansett. Var ikke noe å skryte av akkurat. Merkelig klipping og feil fokus på innhold. Terningkast 2 fra meg.

Hva slags fokus ville du ha da ? Man kan ikke akkurat forvente HBO kvalitet fra lokal TV. Man fikk ihvertfall et visst innblikk "bak scenen", og det var et bra initiativ mener jeg.

Hva slags fokus ville du ha da ? Man kan ikke akkurat forvente HBO kvalitet fra lokal TV. Man fikk ihvertfall et visst innblikk "bak scenen", og det var et bra initiativ mener jeg.

Som kvinne selv, synes jeg programmet ble forringet av at det var en kvinnelig programleder. Jeg har sett 3 episoder "så langt", for å se hva dette er for noe, og enn så lenge musikken og klippingen er bra, er selve filmingen og SÆRLIG programlederdamens rolle svak.

Hva flyplass-sjefen har på brødskiva, hvor han har "krona si" (?!?!) og om han driftsledern på drømmer om å dra ut i nordsjøen har jo egentlig utrolig lite interesse hos den gjengse seer - og når både de som blir spurt og de som ser på (iallefall jeg) blir passelig flau / pinlig berørt av de flåsete utsagnene hu dama kommer med så skjønner jeg hvorfor Vede gir den terningkast 2.

Når antonov 124'ern skulle komme så var fokuset på om bakkemannskapet var skjelven på hendene, wtf? Og til han i sikkerhetskontrollen hvor hun spurte som en 5åring: "har du tatt billettsjekk på en kjendis? lyst å namedroppe? fnis fnis fnis"

For min del ble dette uinteressant og fjasete, det er så mye interessant man kan lage ut av en flyplass-serie at det er synd dette ble resultatet.

My two cents :)

I mot slutten av episode 7 filmes det fra aft galley på en norwegianflygning. Stemmer det at det er SAS kaffekopper de har ombord?

Back