Flyplass modell

united87

ScanFlyer Blue
Jeg har lyst til å å ''bygge'' et miniatyr flyplass. Med gates, ankomshall, rullebane , caterings biler og hele pakka. Så bilder av det et sted og det så jævla kult ut. Fant ingen sider på netter der man kan kjøpe de forskjellige delene..så på den aviationmegastore.com siden, der var dt litt .. men var så mye der og vanskelig å finne frem at jeg gav. Noen som har tips over sider på nettet jg kan titte og hva jeg bør starte md osv? noen med erfaring med sånt her? ;)

ok men har du link til den på nettet? betyr det da at jeg kun kan kjøpe gemini deler til den? i å med at bygningene må jo ''passe'' de mønstrene som er på det kartet..eller hva?

Originally posted by united87

ok men har du link til den på nettet? betyr det da at jeg kun kan kjøpe gemini deler til den? i å med at bygningene må jo ''passe'' de mønstrene som er på det kartet..eller hva?

Airport
Terminal

lekkert:) skal kjøbe disse 2 selv, når pengene strekker til

ahh de var drit kule.. men da må jeg altså kjøpe disse to da, matta og terminalen.. men er matta stor nok sånn at jeg kan adde på bygninger i etterkant? da tenker jeg på cargo terminal, hangarer, parkeringshus og etc? er det satt av plass på matta til disse tingene i tillegg? jeg gleder meg allerede jeg:Phehe

Originally posted by Ollie

Håper det ikke bler så lenge til da Roxman... Me trenge an på VOLL:colgate:

lønning 3 September:D:p så går komme eg å masse på deg ittepå:-p
ska tenka på den Voll tingen.... ;) ;)

Betyr det at du ska tenke på om vi får åne den eller ikke ?
I så tilfelle må vi kjøpe oss en modell også, ikke sant Ørjan ?

for endel år siden lagde eg flyplass av papir og teip... i 1/600 størrelsen.. bland annet av sola, flesland, bodø, kastrup og amsterdam og noge få fantasi flyplass..

noge så kjenner igjen den terminalbygget??

Attachments

• img_1077.jpg
    img_1077.jpg
    36.5 KB · Views: 206
Men noen som hvor mye denne modellen koster? har jævla lyst på å kjøpe den!og som sagt tidliger, noen som vet om denne matta som følger med har plass til andre ting? sånn at man kan adde ting senere på den? som hangarer osv?

mat-parkingpositions-thumb.jpg

Hva er prisen ??
Jan

ok.. greit dt. men vet du om matta er stor nok og har plass til at man kan adde nye bygninger og ting på senere?

Hahaha...., og hadde min gamle norsklærer lest denne tråden, hadde han fått ståpels...:colgate:

Stå på folkens!;)

Back