Jeg brukte Hampton by Frankfurt og gikk til fots til flyplassen. Veldig enkelt og bra hotell med grei pris. God mat ved nabohotellet.
Eksisterer Hotel Steigenburger enda ved FRA?
Har bodd der veldig mye is sin tid, et yrende natteliv i baren med ymse flymannskap fra fjern og nær.
(Den tiden den var flott å være ungkar og spillemann)
Kan anbefales.![]()
Jada, de holder koken. 14-1500 kr for natta. Nettsiden nevner ikke noe om flyvertinner i baren…
Noen som kan anbefale et praktisk og rimelig hotell på FRA?
Kommer på ettermiddagen en dag i januar og reiser videre formiddagen dagen etter.
Gåavstand er fint, men en kort taxi tur går også bra.
Eksisterer Hotel Steigenburg enda ved FRA?
Har bodd der veldig mye is sin tid, et yrende natteliv i baren med ymse flymannskap fra fjern og nær.
(Den tiden den var flott å være ungkar og spillemann)
Kan anbefales.![]()
Pleier å bruke hilton, hvis du vil bo litt billigere så er det hilton garden inn i samme bygg. Begge er ved togstasjonen som er tilknyttet flyplassen og begge kan nås via terminal 1 gangway, 10min å gå. Du må altså ikke ut noe sted, og du kan bare gå rett til checkin i terminal 1 derfra på morgenkvisten. Sheraton er 3min nærmere i samme bygg, og har nå renovert bar og restaurant på lobby nivå, som er finere enn hos hilton, men rommene er gamle og jeg personlig liker ikke parfumet de sprayer rundt i hele hotellet.
Det fins litt billigere alternativer der du dog må bruke drosje/shuttle, Av disse ville jeg ha foretrukket steigenberger.