Flypassasjerene vi alle hater

Det relevante er at i 100% av tilfellene jeg selv har opplevd er stuntet utført av Afrikanere, også kalt negre.

Da lurer jeg i grunne på om du har fulgt med i timen, for jeg opplever det samme med en hel mengde andre folkegrupper/hudfarger, blandt annet folk som kunne gått for å være "etnisk norsk". Dette er både på Norsk innenriks og både korte og lange internasjonale turer i både stort og smått metall...

Har aldri opplevd at andre har reist seg fra setet allerede når hjulene tar bakken nei, når flyet stopper på gate derimot...............

Jeg har opplevd at folk reiser seg i det øyeblikket flyet tar bakken, og ikke minst en gang jeg fløy KLM fra TRD til AMS at en reiste seg omtrent før bakhjulene var av asfalten når vi skulle ta av. Han fikk seg en saftig omgang av flyvertinnene over PA-anlegget.

Og i dag måtte DYs crew gi folket en skikkelig smekk fordi de begynte å reise seg før flyet var ved gate. Kjøre sakte er ikke det samme som stoppe, men det hadde de ikke fått med seg.

Eller så gör man som kaptenen vid ett större europeiskt bolag. Ger gas för att därefter ställa sig på bromsen följt av följande annonsering "For those of you cursing right now it shows why you should keep your seatbelts fastened until I have turned off the fasten seatbelt sign!"

Back