• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

flynordic Gøteborg-København?

TheDane

ScanFlyer Blue
flynordic Gøteborg-København?

Var netop inde på flynordic sitet for at checke nogle billetpriser på København-Stockholm. I den forbindelse så jeg så efter at have valgt København som afrejseby at deres bookingsystem gav Gøteborg som mulig destination (udover Tallinn og Stockholm). Deres bookingsystem er ellers normalt sådan indrettet at når man vælger afrejseby så kan man kun vælge ankomstbyer hvor til flynordic har direkte forbindelser. Vælger man så København-Gøteborg fandt jeg dog ingen datoer hvor der var forbindelse.

Så nu går min tanke på om enten flynordic selv vil starte Gøteborg-København eller evt. om der er tale om code-share med Sterling? Det er jo set før ved andre flyselskaber i Norden har uploadet nye ruter (bynavnene) i deres system før afgangstidepunkterne og priserne er klar og frigivet.

Nogen der har hørt noget om dette??

EDIT:

Fandt nu nogle afgange. Fx København-Gøteborg d. 30 september. Fly nr. er LF3892 hvilket lugter lidt af code-share på Sterling.

Re: flynordic Gøteborg-København?

Kan det inte vara så att Fly Nordic har samarbete med Sterling på denna linjen

Back