flymodel av S7 Siberia airlines ??

B767

ScanFlyer Gold
har dykket etter en slik model i forskjellige websider for flymodeler.. og kan ikke finne noe særlig.... noen som vet kor.. ?

eg søker etter model i 1/500 størrelse av A310, 319 eller Tu154 i S7 color

Dette kunne vi godt holdt på pm, men siden du trekker det ut i friluft ...

Forumet er selvfølgelig åpent for alle luftfartsinteresserte, og det er ikke min mening å gi inntrykk av annet. Jeg prøvde imidlertid å oppfordre deg til å legge litt mer arbeid i rettskrivning og grammatikk i innleggene dine. De fleste av oss er godt voksne og setter pris på en litt mer 'seriøs' tone i innleggene. Dette hører også til god forumetikk, som alle bør følge.

'Innlegg på innlegg' i tett rettefølge er også noe vi godt klarer oss foruten - trenger du å legge til noe, finnes det en 'edit'-knapp som er fullt brukbar. ;)

Så velkommen til oss, det er tydeligvis modeller som ligger ditt hjerte nærmest, og enten du vil anskaffe flere selv eller 'sikle på andres', er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å bidra her.

Takk for det!! mente selfølgelig ikke noe frekt med det jeg skrev. Jeg er kanskje ikke en voksen!!, men en tennåring, mente ikke å være inntrengende eller masete!!! men fly er livet mitt, og vill altid være det!! og høyest av alt å samle på flymodeller!!!, før jeg logget meg inn på forumet, hviste jeg ikke at alle her på forumet var voksne!! Må innrømme det at jeg er en veldig ammatør i data!!!

Det er 16-årsgrense på slikt. ;)

Neida - bare fleiper - men hvis du ikke kan se smilefjesene til høyre for boksen, gjør slik:

Gå inn på Profilen din og velg User Options.
Så blar du ned til nest nederste, som heter Message Editor Interface. Velg Enhanced mode.

Når folk er nye så synes jeg det er greit med hjelp!

Makan til arrogant holdning har jeg ikke hørt på lenge!!! :(

ALLE har vært ny en gang, da kan man f**n ikke forvente at man skal kunne alt fra første stund!

Vis Hensyn til de nye!! :( :(

Back